Logo
  • DONALD
  • PKO BANK POLSKI ROZSZERZA PROGRAM SPRAWDZAJĄCY, CZY PRACOWNIK SIĘ UŚMIECHA

PKO Bank Polski rozszerza program sprawdzający, czy pracownik się uśmiecha

29.09.2019, 07:35
[reklama]
Niedawno pisaliśmy o tym, że 
PKO Bank Polski testuje oryginalną technologię.
Przy użyciu sprzętu, opracowanego przez startup 
Quantum CX
z Gdyni
 sprawdza, czy pracownicy i klienci uśmiechają się
. W punktach obsługi umieszczone są specjalne sensory, które wyłapują uśmiechy.
Każde miejsce, w którym
zlokalizowany jest sensor, bank specjalnie oznaczył.
Dodatkowo też klienci zostają powiadomieni o udziale w pilotażu.
Zachętą ma być to, że
każdy uśmiech równa się 1 groszowi,
a pieniądze z programu przekazywane są na
cel charytatywny.
Jeden z naszych czytelników poinformował nas, że
wprowadzono także system nagród. Pracownicy, uśmiechając się, zbierają punkty, które mogą potem wymienić na nagrodę.
Zobacz:
[reklama]
Informacja o testowaniu tej technologii spotkała się z falą krytyki.
Krytycy wprost stwierdzają, że  program
 zamiast wprowadzać naturalną i przyjemną atmosferę, może to
prowadzić do napięcia zarówno u pracownika, jak i klienta.
PKO zareagowało na krytykę, twierdząc, że program
"spotyka się z ciepłym przyjęciem"
i jest dobrym sposobem na weryfikację zadowolenia klientów. Oprócz tego poinformowano, że udział w programie jest dobrowolny, a doradcy mogą z niego zrezygnować.
Program wystartował
w czerwcu bieżącego roku w czterech lokalizacjach.
Bank pochwalił się informacją o wzroście poziomu zadowolenia z usług banku i w związku z tym podjęto decyzję
o rozszerzeniu programu do 16 placówek. Teraz będzie brało w nim udział 100 doradców klienta.

Hej, jesteś na Donald.pl

Donald to więcej zdrowego rozsądku w polskich mediach. Opisujemy ważne wiadomości z dystansem, bo wszyscy potrzebujemy trochę dystansu i oddechu.

Dlaczego warto nas wspierać na Patronite?

1. Bo pójdziemy w twoim imieniu tam, gdzie ty nie możesz i napyskujemy tak, jak tobie nie wypada.

2. Bo zaczął się kryzys i nie powstanie teraz nic lepszego. Media będą się dalej degenerować i mówić to, za co ktoś zapłacił, udając że to nie reklama.

3. Bo wspierasz dziennikarstwo wolnościółkowe, a w korpomediach jest dziennikarstwo klatkowe. Nasze jest zdrowsze.

Kliknij, przeczytaj, rozważ: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

2. PKO Bank Polski i Quanatum.CX - liczymy uśmiechy | Let's Fintech with PKO bank Polskihttps://www.youtube.com/watch?v=UJ3A_7Hfcj0
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA