Logo
  • DONALD
  • PKO BP USUNĘŁO REKLAMĘ PROGRAMU SPRAWDZAJĄCEGO, CZY PRACOWNICY SIĘ UŚMIECHAJĄ

PKO BP usunęło reklamę programu sprawdzającego, czy pracownicy się uśmiechają

17.10.2019, 16:30
[reklama]
Niedawno dowiedzieliśmy się, że
PKO Bank Polski testuje kontrowersyjną technologię
. Przy użyciu sprzętu, opracowanego przez startup Quantum CX z Gdyni
sprawdza, czy pracownicy i klienci uśmiechają się
. W punktach obsługi umieszczone zostały czujniki, które wyłapują uśmiechy. Teraz znajdują się już w
16 placówkach w Polsce.
Zachętą ma być to, że każdy
uśmiech równa się 1 groszowi przekazywanemu na "cel charytatywny".
Informacja o testowaniu tej technologii spotkała się z wieloma głosami krytyki.
Krytycy
twierdzą, że program zamiast wprowadzać naturalną i przyjemną atmosferę, może
prowadzić do napięcia zarówno u pracownika, jak i klienta.
Bank w odpowiedzi twierdził, że program "spotyka się z ciepłym przyjęciem"
i jest dobrym sposobem na weryfikację zadowolenia klientów. Dodano także, że udział w programie jest dobrowolny, a doradcy mogą z niego zrezygnować.
PKO BP zdaje sobie chyba jednak sprawę, że coś poszło nie tak,
bo nagranie promujące
działanie sensorów uśmiechu zostało usunięte z YouTuba
. Pozostało tylko na Twitterze.
Spieszcie się oglądać.

Donald.pl na Patronite

Zacznijmy od tego, że czy chcesz, czy nie, dokładasz się do TVP, jak my wszyscy. To już całkiem niezły powód, żeby dla równowagi dać nam dyszkę.

Dowiedz się więcej: https://patronite.pl/donaldpl

 

Więcej memów i Storieshttps://www.instagram.com/donald.pl

A to nasza grupa na Telegramie - kliknij, żeby dostawać podsumowania dnia na telefon: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA