Logo
  • DONALD
  • UNILEVER WYCOFUJE OKREŚLENIA "CERA NORMALNA" ALBO "WŁOSY NORMALNE" I TAK, I TAK, CHODZI O POPRAWNOŚĆ POLITYCZNĄ

Unilever wycofuje określenia "cera normalna" albo "włosy normalne" i tak, i tak, chodzi o poprawność polityczną

10.03.2021, 08:50
Koncern
Unilever
ogłosił, że w ramach swojej kampanii "Positive Beauty - Pozytywne Piękno", usuwa
ze swoich reklam i opakowań produktów pojęcie "normalności"
. Producent tłumaczy, że chodzi o to, by
nie sprawiać wrażenia, że normalne oznacza lepsze
. Celem ma być stworzenie bardziej pojemnej definicji piękna.
Zmiana ma potrwać rok. Koncern podjął taką decyzję po przeprowadzeniu badań, który wykazały, że
70 procent konsumentów  z całego świata uważa takie określenie za nieprzyjemne.
Co ważne producent zobowiązał się także do niepoprawiania wyglądu ludzkich ciał na reklamach zarówno telewizyjnych, jak i tych zamieszczanych w sieci.
Unilever obiecał także, że
w swoich produktach będzie stosował więcej składników naturalnych i biodegradowalnych.
-
Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że samo usunięcie słowa "normalny" nie spowoduje, że problem zniknie.
Wierzymy jednak, że jest to ważny krok. Celem naszej wizji "Positive Beauty - Pozytywne Piękno" jest nie tylko czynienie mniejszego zła, ale także zrobienie więcej dobrego zarówno dla ludzi, jak i dla planety. Wierzymy, że dzięki programowi "Positive Beauty - Pozytywne piękno" staniemy się silniejszym i odnoszącym większe sukcesy przedsiębiorstwem - mówi Sunny Jain, prezes działu pielęgnacji urody i środków higieny osobistej w Unilever.
Zobacz też:

Dokarm kaczkę przez internet

Dzięki, że jesteś na Donald.pl. Zobacz nasz manifest na Patronite, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

* Sprawdź nasz kanał na Telegramie - codziennie wysyłamy tu najważniejsze wiadomości: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA