Logo
  • DONALD
  • LIDL OFICJALNIE KOMENTUJE BRUTALNE SMS-Y BIEDRONKI JAKO NIEPRAWDZIWE I WPROWADZAJĄCE W BŁĄD

Lidl oficjalnie komentuje brutalne SMS-y Biedronki jako nieprawdziwe i wprowadzające w błąd

06.02.2024, 11:30
Dwa największe dyskonty w Polsce -
Lidl i Biedronka
próbują przekonać klientów, że to właśnie ich
oferta jest najtańsza
. W weekend Biedronka postanowiła zrobić kolejny krok w swojej kampanii marketingowej i rozesłała do posiadaczy karty Moja Biedronka wiadomości z informacją o promocjach w sklepach sieci, wskazując przy tym, że te same produkty są
droższe u jej konkurencji
- Lidla.
Lidl postanowił żartobliwie zareagować na wiadomości rozsyłane przez Biedronkę. Opublikował wpis, w którym zapytał obserwatorów,
"czy też dostali ten dziwny łańcuszek":
Sieć sklepów Lidl przesłała nam także oświadczenie, w którym podkreśliła, że Biedronka rozsyła wiadomości zawierające nieprawdę:
"Rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są
nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd.
05.02.2024 r. od samego rana w naszych sklepach ceny dla klientów używających aplikacji Lidl Plus wynosiły odpowiednio: bukiet tulipanów (15 szt.) - 11,99 zł, masło Pilos gold extra 83% - 2,85 zł za 200 gram, a kilogram mandarynek - 3,39 zł" - przekazano w oświadczeniu.
"Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości" - dodano.
W komentarzu dla TVN24 menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka Jan Kołodyński, przekonuje, że
porównanie cen było rzetelne
, a Biedronka podejmuje różne działania, by zachęcić do zakupów u siebie.
- Podejmujemy rozmaite działania zmierzające do tego, aby poinformować naszych klientów o cenach najważniejszych produktów w sieci Biedronka, w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów - przekazał TVN24 Kołodyński.
Poniżej zamieszczamy całe oświadczenie, które otrzymaliśmy od sieci sklepów Lidl:
"P
ragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd. Dziś, tj. 05.02.2024 r. od samego rana w naszych sklepach ceny dla klientów używających aplikacji Lidl Plus wynosiły odpowiednio: bukiet tulipanów (15 szt.) - 11,99 zł, masło Pilos gold extra 83% - 2,85 zł za 200 gram, a kilogram mandarynek - 3,39 zł.
Naszą podstawową misją, na której budujemy działalność operacyjną, jest zapewnianie klientom produktów wysokiej jakości, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Wyróżnikiem naszej oferty jest atrakcyjny stosunek ceny do jakości.
Konkurencyjną ofertę sklepów Lidl Polska potwierdzają prowadzone regularnie niezależne opracowania, takie jak np. raport "Koszyk Zakupowy", przygotowany przez ASM Sales Force Agency. W ostatnim raporcie, opublikowanym za grudzień 2023 zajęliśmy drugie miejsce ogółem w zestawieniu wszystkich badanych sieci handlowych. Z kolei według "Faktu" spośród czterech podmiotów objętych zestawieniem, koszyk 25 podstawowych produktów jest najtańszy w Lidlu (ceny zawarte w zestawieniu były z 23.01.2024 r.).
Podkreślamy, że Lidl Polska chroni polskie rodziny przed trudną sytuacją ekonomiczną. Oferowanie produktów wysokiej jakości, w niskiej, atrakcyjnej cenie jest wpisane w DNA naszej firmy od początku jej działania. Dużym zainteresowaniem cieszą się akcje Lidl Polska, takie jak Lidlowe ceny, Tania Sobota w Lidlu czy Tydzień XXL. Dodatkowo nieustannie klienci mają możliwość korzystania z aplikacji Lidl Plus, dzięki której mają dostęp do większej liczby benefitów, takich jak specjalne kupony, oferty, zdrapki czy paragony cyfrowe i gazetki. Oprócz promocji kierowanych tylko do użytkowników aplikacji wszyscy klienci Lidl Polska mają dostęp do licznych ofert promocyjnych.
Nieustannie poszerzamy także asortyment marek własnych, dbając o to, aby nowe produkty cechowały się wysoką jakością i niską ceną, a także były przyjazne dla środowiska. Istotny wkład w budowanie marek własnych mają polscy dostawcy, którzy w dużej mierze pomagają nam je tworzyć. Klienci często i chętnie sięgają po produkty marek własnych, wiedząc, że w ten sposób zyskują wysoką jakość oraz atrakcyjną cenę. Pomimo rosnących kosztów pozyskania surowców, zapewniamy bardzo niskie ceny na tysiące produktów dostępnych w naszych sklepach.
Z poważaniem
Aleksandra Robaszkiewicz
Head of Corporate Communications and CSR
Lidl Polska".
Zobacz też:

Dokarm kaczkę przez internet

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Patronite, także jeżeli nie zamierzasz nic wpłacać. To jest nasz manifest:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA