Logo
  • DONALD
  • REKORDOWE JAJKO Z INSTAGRAMA BOHATEREM REKLAMY HULU

Rekordowe jajko z Instagrama bohaterem reklamy Hulu

04.02.2019, 12:24
Kilka dni temu
"rekordowe jajko" z Instagrama
, zaczęło pękać, a media na całym świecie spekulowały,
co może się z niego wykluć
.
Przedwczoraj na koncie World Record Egg pojawiło się kolejne zdjęcie. Jajko jest na nim zasznurowane, żeby wyglądało na piłkę futbolową. To nawiązanie do wczorajszego
SuperBowl
, finału ligi NFL, w Stanach urastającego niemal do rangi święta narodowego. 
"Koniec czekania, wszystko zostanie ujawnione w tę niedzielę po Super Bolw. Zobacz to, tylko na Hulu" - czytamy w opisie. 
Rzeczywiście, podczas finału SuperBowl na Instastories platformy streamingowej Hulu pojawiła się
animacja pękającego jajka z przekierowaniem na stronę serwisu
. Tam można było obejrzeć krótkie wideo z jajkiem w roli głównej. 
Nie jest ono jednak jedynie reklamą Hulu, ale
spotem akcji społecznej
, nawołującej do pomocy osobom mierzącym się z problemami zdrowia psychicznego. 
"Jestem jajkiem bijącym rekord świata. Ostatnio zacząłem pękać. Dopadła mnie presja mediów społecznościowych.
Jeśli ty też cierpisz, porozmawiaj z kimś
" - przekazuje jajko. 
Na końcu spotu pojawia się internetowy adres organizacji
Mental Health America
, pomagającej osobom z problemami psychicznymi. Podziękowania za tę akcję organizacja umieściła na Twitterze:
 
‏Dziś The New York Times opublikował również
artykuł o twórcach rekordowego jajka
, którzy dotąd pozostawali anonimowi. Okazało się, że za akcją stoi 29-letn
i Chris Godfrey
, pracownik londyńskiej agencji reklamowej The & Partnership i dwójka jego przyjaciół. 
Godfrey wyjaśnia, że początkowo cała akcja była dla niego jedynie zabawnym "wyzwaniem", chciał jedynie
pobić rekord lajków na Instagramie, który należał do Kylie Jenner
. Pragnął jednak, żeby ten rekord pobiło coś bardzo uniwersalnego. 
-
Jajko to jajko. Nie ma płci, rasy ani religii. Jest uniwersalne
- uzasadnia swój wybór. 
Tłumaczy też, że nie chciał się ujawniać, bo w całej akcji nie chodzi o twórców konta, a o samo jajko i to, co może zdziałać. 
Opowiada, że współpracę z Hulu nawiązał poprzez agencję reklamową w Chicago i wybrał ją z bardzo dużej ilości ofert. Mówi, że chciał, żeby jajko, które fani nazwali Eugene, zostało wykorzystane do czegoś pozytywnego i, że bardziej od pieniędzy jego "egg team" interesuje
"promowanie pozytywności"
Nie chcą rozmawiać o pieniądzach i nie zdradzają też, co dalej stanie się z kontem
World Record Egg
, które obserwuje teraz już ponad
10 mln osób.
Chcą wykorzystywać je "pozytywnie" i z pewnością będą współpracować z kolejnymi markami. 
-
To, że udało nam się przyciągnąć uwagę, to przypadek. Ważne jest to, co z tą uwagą zrobimy
- mówi Godfrey. 

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA