Logo
  • DONALD
  • TOKIO: REKLAMA MONSTER HUNTER ZE SMOKIEM ZASTĄPIŁA SŁYNNE TRÓJWYMIAROWE KITKU

Tokio: reklama Monster Hunter ze smokiem zastąpiła słynne trójwymiarowe kitku

06.07.2022, 07:00
Tydzień temu do sprzedaży trafił
Sunbreak
, czyli
dodatek do gry
Monster Hunter Rise
od Capcomu. Z tej okazji na stacji kolejowej Shinjuku w Tokio pojawił się
gigantyczny billboard przedstawiający Starszego Smoka Malzeno
.
Produkcja okazała się hitem - dotychczas udało się sprzedać na wszystkich platformach
ponad 2 miliony egzemplarzy rozszerzenia
. Statystyki SteamDB pokazują, że w dniu premiery dodatku rekord graczy online wynosił 194 tysięcy osób. 
Jak informują producenci, w najnowszej odsłonie fani serii otrzymają "nowy wątek fabularny, który da możliwość wcielenia się w postać myśliwego, poznania nowych map i walki z budzącymi strach potworami przy wykorzystaniu arsenału niezwykle zróżnicowanych broni". Gra dostępna jest na PC oraz na konsolę Nintendo Switch.
Japońscy fani mogą podziwiać sylwetkę jednego ze smoków od 30 czerwca do 7 lipca. Malzeno będzie straszył przechodniów w losowych odstępach między godziną 7 a 1. Dodatkowo
Starszy Smok jest tej samej wielkości, co w grze
, a w tle można zauważyć ruiny Cytadeli, w których zazwyczaj można znaleźć Malzeno podczas rozgrywki.
 
Wizerunek postaci z Monster Hunter Rise zastąpił słynnego kota perkalowego, który polował na motyle.

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA