![fot. East News](https://cdn01.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_public/14/f1/14f1dc9d-bde4-4c99-83e8-0509ac93fb89/pzpn_sponsorzy.jpg__1200x0_q85_crop_subsampling-2_width-1200.jpg)
fot. East News
T-Mobile Polska poinformował, że
nie przedłuży kontraktu z Polskim Związkiem Piłki Nożnej
, który wygasa wraz z końcem 2022 roku. Teraz pojawiły się doniesienia, że
podobną decyzję planuje podjąć Biedronka
, która sponsoruje PZPN od 12 lat.
T-Mobile jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski od 28 kwietnia 2020 roku. Spółka posługiwała się tytułem sponsorskim w odniesieniu do drużyny narodowej seniorów, reprezentacji Polski U-21, kadr młodzieżowych i kobiecych oraz serwisu Łączy nas piłka. Powodem zakończenia współpracy ma być zmiana strategii sponsorskiej spółki.
Z kolei Biedronka pozostaje jednym z największych sponsorów PZPN od 2010 roku. Jak dowiedział się Business Insider Polska, umowa wygasająca z końcem roku może nie zostać przedłużona.
Wpływ na decyzję Jeronimo Martins Polska S.A., czyli właściciela marki Biedronka, ma być m.in.
zamieszanie z tzw. aferą premiową
dla piłkarzy oraz ogólna atmosfera, jaka wytworzyła się wokół kadry w trakcie i po tegorocznych Mistrzostwach Świata.
Redakcja poprosiła biuro prasowe o komentarz w sprawie. Właściciel Biedronki nie chce zabierać głosu.
- Na tę chwilę nie mamy nic do skomentowania w tym temacie - odpowiedzieli.