Logo
  • DONALD
  • LIDL ZACZYNA "TATUOWAĆ" WARZYWA. DZIĘKI TEMU DO KOŃCA ROKU OSZCZĘDZI 150 TON PLASTIKU

Lidl zaczyna "tatuować" warzywa. Dzięki temu do końca roku oszczędzi 150 ton plastiku

04.12.2019, 13:31
Od 1 grudnia
na sklepowych półkach
sieci Lidl
można znaleźć nową serię warzyw
BIO, które zostały "wytatuowane".
Bio warzywa będą oznaczane przy pomocy natural brandingu. W ten sposób sieć sklepów tylko do końca tego roku wyeliminuje 150 ton plastiku. Pierwsze "tatuaże" wykonane
naturalną wiązką światła,
według deklaracji sklepu, pojawią się na
dyniach i selerach.
Firma zapowiedziała także kolejne działania zmierzające do wyeliminowania plastikowych opakowań.
- Do końca 2019 roku
obniżymy zużycie plastiku o 800 ton dzięki ograniczeniu materiału PET
w butelkach wody Saguaro (442 tony plastiku mniej), czy też stopniowo redukując materiał, z którego produkowane są opakowania mięsa i drobiu (217 ton plastiku mniej), wyeliminujemy także 150 ton plastiku dzięki sprzedaży warzyw i owoców luzem - powiedziała
Rzeczpospolitej 
Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka prasowa Lidl Polska.
Nie tylko Lidl wprowadza działania mające na celu dbanie o środowisko. Od lipca 2019 roku
we wszystkich sklepach Carrefour w Polsce przy pakowaniu owoców, warzyw, serów czy mięs można korzystać z własnych pudełek.

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Promujemy też Wasze materiały: donald.pl/sortownia.

Podsumowanie najważniejszych informacji dnia wysyłamy codziennie na Telegramie. Wystarczy zainstalować aplikację Telegram i kliknąć tu: https://t.me/donaldplnews

Instagram: https://www.instagram.com/donald.pl

Sprawdź naszą stronę główną:

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA