Logo
  • DONALD
  • APELE O BOJKOT "KLERU" TO DARMOWA REKLAMA FILMU. WARTA 20 MLN ZŁ

Apele o bojkot "Kleru" to darmowa reklama filmu. Warta 20 mln zł

27.09.2018, 13:50
Apele o bojkot "Kleru" i krytyka filmu w prawicowo-katolickich mediach to
darmowa reklama
filmu
Wojciecha Smarzowskiego
. Dzięki temu o filmie piszą już niemal wszyscy.
Ile dokładnie jest warta taka promocja?
Policzyła to firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów na zlecenie Gazeta.pl
Od 1 lipca do 26 września o "Klerze" powstało
prawie 4,8 tys. publikacji
w radiu, telewizji i internecie,
za które trzeba byłoby zapłacić około 19,7 mln zł
- pisze Gazeta.pl. 
Ta kwota to tzw.
szacunkowy ekwiwalent reklamowy
. Mogłaby być jeszcze większa, gdyby uwzględnić wszystkie komentarze w mediach społecznościowych czy dyskusje wywołane na forach.
Widać już efekty tej promocji:
Tu zebraliśmy najlepsze recenzje, żebyście nie musieli szukać na Facebooku:

Dokarm kaczkę przez internet

Dzięki, że jesteś na Donald.pl. Zobacz nasz manifest na Patronite, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

* Sprawdź nasz kanał na Telegramie - codziennie wysyłamy tu najważniejsze wiadomości: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA