Logo
  • DONALD
  • YOUTUBE WPROWADZA MOŻLIWOŚĆ NAKŁADANIA MAKE-UPU W ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI

YouTube wprowadza możliwość nakładania make-upu w rozszerzonej rzeczywistości

20.06.2019, 09:05
Tutoriale i recenzje makijażowe
to jedne z
najpopularniejszych treści na YouTubie.
Dzięki nim youtuberzy zdobywają popularność testując nowe produkty. Okazuje się, że
YouTube postanowił iść o krok dalej i testuje już reklamy, które będą wykorzystywać rozszerzoną rzeczywistość.
Obecnie funkcja AR Beauty Try-On działa na iOS. Dzięki niej
użytkownicy YouTube’a będą mogli wypróbować, jak będą wyglądać po zastosowaniu różnych produktów do makijażu.
Produkty za pomocą YouTube’a będzie można
"testować" podczas oglądania filmiku z konkretnym produktem.
YouTuberzy będą mogli korzystać z funkcji AR Beauty Try-On za pośrednictwem
FameBit
, czyli własnej platformy YouTube’a "do komunikacji między markami a influencerami".
YouTube testując AR Beauty Try-On z kilkoma markami kosmetycznymi stwierdził, że
aż 30% widzów zdecydowało się na skorzystanie z funkcji, gdy była dostępna w aplikacji YouTube na iOS
. Spędzili średnio ponad
80 sekund testując wirtualne odcienie szminki.
W planach Google są już reklamy rozszerzonej rzeczywistości, które
pomogą w wyborze nie tylko kosmetyków, ale także zabawek dla dzieci, czy innych gadżetów.
Pojawiło się też nowe narzędzie dla reklamodawców,
Swirl, które umożliwia tworzenie modeli 3D produktów.

Dokarm kaczkę przez internet

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Patronite, także jeżeli nie zamierzasz nic wpłacać. To jest nasz manifest:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA