Logo
  • DONALD
  • SIEĆ SKLEPÓW 7-ELEVEN W RAMACH AKCJI MARKETINGOWEJ STWORZYŁA WŁASNY SERIAL ANIME

Sieć sklepów 7-Eleven w ramach akcji marketingowej stworzyła własny serial anime

04.04.2021, 07:00
Japoński oddział sieci 7-Eleven
przygotował
mini-serial anime
. Wszystko w ramach
akcji marketingowej
. Filmy publikowane są w odcinkach w serwisie YouTube.
Dotychczas pojawiły się trzy odcinki serialu. Pierwszy filmik wyświetlony został dotychczas prawie 4 mln razy, drugi 4,7 mln razy, a zaś trzeci 1,5 mln razy.
Akcja więc okazała się sporym sukcesem
.
Za produkcją stoją twórcy popularnego w Japonii filmu animowanego z 2016 roku
Kimi no Na Wa
- The Answer Studio. Odcinki reżyserował Hiroshi Kawamata, który wcześniej pracował dla japońskiego oddziału Walt Disney Animation.
Zobacz też:

Dokarm kaczkę przez internet

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Patronite, także jeżeli nie zamierzasz nic wpłacać. To jest nasz manifest:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA