
fot. YouTube @IGN
Wczoraj w czasie konferencji State of Unreal 2025
CD Projekt RED zaprezentowało krótki wycinek, jak może wyglądać rozgrywka w nadchodzącym Wiedźminie 4
. Do gry wykorzystano silnik Unreal Engine 5. Demo zostało uruchomione na bazowym PlayStation 5. Jak przekazano, Wiedźmin 4 ma działać bez problemu z aktywowaną funkcją ray tracing w stałych 60 kl./s.
"Nie jest to zapis rozgrywki, lecz prezentacja technologii służących do uczynienia Wiedźmina 4 najbardziej ambitną i wciągającą odsłoną serii w historii" - czytamy na oficjalnej stronie gry.
Studio CD Projekt RED podkreśliło w czasie prezentacji, że firma wyciągnęła wnioski z problematycznej premiery gry
Cyberpunk 2077
.
W sieci pojawiło się wiele komentarzy, w których gracze zachwycają się
jakością zaprezentowanego przez CD Projekt RED dema
. Zwrócono uwagę nie tylko na realistyczne ujęcia, ale także np. na animacje poruszania się postaci, koni, elementów nieożywionych typu drzewa, czy woda.
Studio przekazało, że
akcja dema toczy się w Kovirze
- regionie, który po raz pierwszy pojawi się w Wiedźminie 4. Graczom przyjdzie się wcielić się w rolę Ciri. Bohaterka tropi mantikorę w górzystym, północnym regionie królestwa Koviru.
Na razie data premiery gry nie jest jeszcze znana
.