Logo
  • DONALD
  • KRÓL JEST NAGI: WEDŁUG BADAŃ, LUDZIE WCALE NIE UFAJĄ INFLUENCEROM I "GWIAZDOM INSTAGRAMA"

Król jest nagi: według badań, ludzie wcale nie ufają influencerom i "gwiazdom Instagrama"

13.05.2019, 10:00
Według badań międzynarodowej agencji marketingowej UM,
internauci wcale nie ufają gwiazdom Instagrama i Facebooka.
 Okazuje się, że tylko 8 procent użytkowników serwisów społecznościowych wierzy w publikowane na nich informacje.
Tylko 4 procent wierzy w nie, gdy pochodzą od influencerów.
Dane te zaskakują również, jeśli zestawimy je z
zaufaniem do informacji przekazanych przez polityków
rządzących na całym świecie.
Okazuje się, że ufa im "aż" 12 procent internautów. 
Lepiej wyglądają dane dotyczące zaufania wobec influencerów w kontekście zakupów
. Okazuje się, że w kwestiach zakupowych celebrytom wierzy 42 procent badanych. 
Badania przeprowadzono na grupie ponad
pięćdziesięciu sześciu tysięcy internautów z 81 krajów na świecie
. Jego celem było sprawdzenie tego, na ile internauci ufają wiadomościom publikowanym w serwisach społecznościowych.
Przypomnijmy:

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Promujemy też Wasze materiały: donald.pl/sortownia.

 

Chcesz nam pomóc zmieniać polskie media? Przeczytaj, dlaczego warto: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA