Logo
  • DONALD
  • BLOOMBERG ZATRUDNIŁ ARMIĘ MEMIARZY I JEGO KAMPANIA ZAROIŁA SIĘ OD MEMÓW

Bloomberg zatrudnił armię memiarzy i jego kampania zaroiła się od memów

14.02.2020, 09:35
W listopadzie 2020
w USA odbędą się wybory prezydenckie
. Od wielu miesięcy trwa walka o to, kto będzie rywalem Donalda Trumpa w walce o fotel prezydenta USA.
O start z ramienia Demokratów
ubiega się jeden z najbogatszych Amerykanów, były burmistrz Nowego Jorku,
Michael Bloomberg,
którego majątek szacowany jest na 60 miliardów dolarów.
Bloomberg
na swoją promocję wydaje tyle pieniędzy, że ma to już wpływ na cały rynek reklamowy.
Jak donosi serwis Politico, to w jaki sposób prowadzi kampanię sprawiło, że "uprawianie polityki stało się droższe dla wszystkich".
Przez zaledwie osiem tygodni kampanii prezydenckiej Bloomberg wydał więcej pieniędzy na reklamę niż inni kandydaci mogliby wydać przez lata.
Szacuje się, że miliarder w 8 tygodni wydał  248 milionów dolarów. 
Liczba reklam, które wykupił Bloomberg, sprawiła, że inni politycy mają mniej dostępnego czasu antenowego, a co najważniejsze, ceny reklam poszybowały w górę.
Pisaliśmy o tym tutaj:
Teraz Bloomberg
przypuścił atak na Instagram
. Rozpoczął
współpracę z nowopowstałym projektem Meme2020
, który został utworzony przez kilka osób, które stoją za wyjątkowo wpływowymi profilami, na których pojawiają się memy.   
Kampania miliardera na Instagramie rozpoczęła się w tym tygodniu. "Memiarze" już zamieścili sponsorowane posty na swoich profilach.
Mem z Bloombergiem
pojawił się między innymi
na koncie @GrapeJuiceBoys, które śledzi ponad 2,7 milionów ludzi.
W ramach kampanii opublikowano grafiki, które wyglądają jak bezpośrednia wiadomość od kandydata:

Cześć, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy serwisem tworzonym przez osoby, które nie chcą pracować w korporacyjnych mediach, bo uważają, że nie ma w nich już prawie miejsca na humor i etyczne dziennikarstwo.

Jeżeli chcesz pomóc zbudować nam coś świeżego i wartościowego, zajrzyj na nasz Patronite.

Oto dlaczego warto nas wspierać, piątka Donalda:

1. Bo pójdziemy w twoim imieniu tam, gdzie ty nie możesz i napyskujemy tak, jak tobie nie wypada.
2. Bo zaczął się kryzys i nie powstanie teraz nic lepszego. Media będą się dalej degenerować i mówić to, co za co ktoś zapłacił.
3. Bo wspierasz dziennikarstwo wolnościółkowe, a w korpomediach jest dziennikarstwo klatkowe. Nasze jest zdrowsze.
4. Bo umówmy się, zdarzyło ci się gorzej wydać te 10 zł.
5. Bo malujemy uśmiech na twojej buzi, a nie ma nic cenniejszego, słodziaku. 

A poza tym czy chcesz, czy nie, dokładasz się do TVP, jak my wszyscy. To już całkiem niezły powód, żeby dla równowagi dać nam dyszkę.

Dowiedz się więcej: https://patronite.pl/donaldpl

 

Po więcej memów i Stories chodźcie na Instagramhttps://www.instagram.com/donald.pl

A to nasza grupa na Telegramie - kliknij, żeby dostawać codziennie podsumowania dnia na telefon: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA