![](https://cdn01.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_public/5d/8e/5d8e4eeb-b7b3-47bb-8e4f-78a30f496137/fake_news_krasko.jpg__1200x0_q85_crop_subsampling-2_width-1200.jpg)
3 września odbyła się trzecia edycja corocznego festiwalu Warsaw Graff Battle, który miał miejsce na najdłuższej legalnej ścianie w Europie czyli murze toru wyścigów konnych na warszawskim Służewcu. Trzecie miejsce w konkursie zajęła ekipa graficiarzy, którzy stworzyli
pracę z wizerunkiem Piotra Kraśki
.
"Warsaw Graff Battle różni się od klasycznego jamu graffiti - jest to
forma współzawodnictwa między grupkami writerów
walczących o nagrody w postaci farb głównego sponsora jamu Loop Colors. Oprócz współzawodnictwa jest to też świetna zabawa i możliwość spotkania się ze znajomymi z różnych stron Polski. Każda z wybranych ekip będzie rywalizować wykonując to samo z góry ustalone hasło" - pisze organizator wydarzenia.
Tegorocznym tematem prac było
hasło "fake news"
. Pierwsze miejsce konkursu zajęła grupa MERD/URWIS/RIAM. Na drugim miejscu stanęła ekipa OCA CREW.
Podium zamyka najgłośniejsza praca autorstwa PHICK/REAL/NAKOR. Hasło zainspirowało graficiarzy do namalowania portretu słynnego dziennikarza
Faktów
TVN. Zwycięzcy zgarnęli produkty marki Loop Colors.