Logo
  • DONALD
  • XIAOMI KOMBINUJE, JAK SPRZEDAĆ POZOSTAŁE PRZECENIONE PRODUKTY BEZ WYWOŁYWANIA ZAMIESZEK

Xiaomi kombinuje, jak sprzedać pozostałe przecenione produkty bez wywoływania zamieszek

16.12.2019, 18:13
W miniony weekend sklep
Xiaomi
w warszawskiej
Galerii Mokotów
zorganizował promocję na urządzenia marki. Niektóre przeceniono o 80% czy nawet 94%. Liczbę przecenionych sztuk ograniczono jednak do 10 egzemplarzy danego produktu. Zainteresowanie okazało się tak ogromne, że
jeszcze przed centrum handlowego kolejka miała kilkadziesiąt metrów
W tłumie dochodziło do przepychanek, awantur i bójek, w tym z ochroną centrum handlowego. W związku z obawą o bezpieczeństwo klientów
organizatorzy odwołali promocję i zamknęli lokal już o 10 rano
.
Pisaliśmy o tym tutaj:
Na oficjalnym facebookowym profilu Xiaomi Polska
przepraszano za "niedogodności"
. Zapowiedziano też nową promocję. W przekazanym mediom oświadczeniu firma informowała, że
udało się sprzedać tylko część produktów objętych promocją.
 
Jak ustaliła Gazeta.pl
w sobotę do sklepu weszło 143 klientów, którzy kupili około 250 produktów.
Do sprzedania zostało więc około
1300 produktów
. Xiaomi wciąż chce sprzedać je po promocyjnych cenach,
nie wie jednak, jak to zrobić
. Nie ma możliwości powtórzenia akcji w Galerii Mokotów, na podobny krok raczej nie zdecyduje się też drugi warszawski Mi Store w Arkadii.
Firma bierze więc pod uwagę
sprzedaż online,
ale to jedna z wielu możliwych opcji. Według Gazety Xiaomi obawia się o organizację takiego przedsięwzięcia. Sprzedaż musiałaby się wówczas odbywać na skalę krajową, co oznacza znacznie więcej chętnych. To oznaczałoby natomiast spore obciążenie dla serwerów.

Lubisz nas czytać? Wesprzyj Donalda na Patronite

Donald.pl to więcej zdrowego rozsądku w mediach. Opisujemy codziennie ważne wiadomości, uczciwie i z dystansem, bo wszyscy potrzebujemy trochę oddechu i mniej złych emocji.

Dlaczego warto wspierać nas na Patronite?

1. Bo pójdziemy w twoim imieniu tam, gdzie ty nie możesz i napyskujemy tak, jak tobie nie wypada.

2. Bo zaczął się kryzys i nie powstanie teraz nic lepszego. Media będą się dalej degenerować i mówić to, za co ktoś zapłacił, udając że to nie reklama.

3. Bo wspierasz dziennikarstwo wolnościółkowe, a w korpomediach jest dziennikarstwo klatkowe. Nasze jest zdrowsze.

Kliknij, przeczytaj i rozważ: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA