Logo
  • DONALD
  • GIS OSTRZEGA PRZED NOWYM NARKOTYKIEM, "FUNKY" PÓŹNO ZACZYNA DZIAŁAĆ I ŁATWO TO ŚWIŃSTWO PRZEDAWKOWAĆ

GIS ostrzega przed nowym narkotykiem, "Funky" późno zaczyna działać i łatwo to świństwo przedawkować

12.07.2022, 15:00
W poniedziałek
Główny Inspektorat Sanitarny
opublikował ostrzeżenia przed
nową substancją psychoaktywną
, która pojawiła się w Polsce i zyskuje na popularności. Nowy dopalacz nosi nazwę
a-PHiP
, jednak może on występować również pod nazwami, α-PiHP, 4-Me-PVP, 4'M-PVP,
Funky
, A-PiHP.
Substancja jest silnie uzależniająca i zazwyczaj przybiera postać
proszku lub kryształów
. Osoby, które zażyją substancję, mogę być nadmiernie pobudzone, mogą u nich występować halucynacje, urojenia, psychozy, bezsenność, brak łaknienia i pragnienia, nudności, światłowstręt, szczękościsk, zaburzenia pracy serca (arytmie), przyśpieszenie pracy serca (tachykardia), zwężenie naczyń krwionośnych (wazokonstrukcja), podwyższenie ciśnienia tętniczego, ból w klatce piersiowej, problemy z oddychaniem, duszność, a także zgon.
Narkotyk ze względu m.in. na
opóźnione działanie
w porównaniu do ww. α-PVP stwarza
wysokie ryzyko przedawkowania i śmierci.

Dokarm kaczkę przez internet

Dzięki, że jesteś na Donald.pl. Zobacz nasz manifest na Patronite, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

* Sprawdź nasz kanał na Telegramie - codziennie wysyłamy tu najważniejsze wiadomości: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA