![Twitter](https://cdn01.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_public/b1/78/b17843a1-dde2-4c9a-8b66-94154451329e/seul.jpg__655x0_q85_crop_subsampling-2_width-655.jpg)
Twitter
Koreański klub
FC Seul
z okazji niedzielnej rozgrywki z drużyną z
Gwangju
postanowił
zapełnić puste trybuny lalkami
. Jako ze pomysł wywołał kontrowersje, klub szybko wystosował przeprosiny.
Koreańska liga była pierwszą na świecie, która w tym miesiącu wznowiła rozgrywki po kryzysie związanym z
epidemią koronawirusa
. W niedzielę, niewiele ponad tydzień po rozegraniu pierwszego meczu, klub FC Seul postanowił posadzić na pustych trybunach manekiny: 28 płci żeńskiej i 2 płci męskiej. Te
skojarzyły się widzom z lalkami erotycznymi
i wywołały aferę na Twitterze.
Sprawie nie pomógł fakt, że część manekinów trzymała transparenty reklamujące strony z treściami dla dorosłych.
![Twitter](https://cdn01.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_public/e9/be/e9be6c1e-eea9-47b7-936e-09fcd571e600/eype7upx0acsqmj.jpeg__655x0_q85_crop_subsampling-2_width-655.jpg)
Twitter
![Twitter](https://cdn01.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_public/79/73/7973d963-495d-4686-967e-cf75032e5167/eype88lxyaamskk.jpeg__655x424_q85_subsampling-2.jpg)
Twitter
![Twitter](https://cdn01.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_public/70/43/70437c6c-c477-4897-a1ba-c0e3a1b67e71/eype-mvxqaai1pp.jpeg__655x415_q85_subsampling-2.jpg)
Twitter
![Twitter](https://cdn01.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_public/c6/8d/c68d4371-3bdf-4bd4-bdc5-4a1de4a4facc/eynustgwoaatdym.png__655x492_q85_subsampling-2.png)
Twitter
Reprezentanci klubu w poniedziałek wystosowali przeprosiny, w których zapewnili, że
w rolę kibiców nie wcieliły się erotyczne lalki, tylko zwykłe manekiny
.
"Przepraszamy naszych fanów. Jest nam bardzo przykro.
Naszym zamiarem było zrobienie czegoś zabawnego w tych trudnych czasach
" - napisali na Instagramie klubu.
Jak się okazało, producentem manekinów była firma specjalizująca się w
gadżetach erotycznych
. To ona odpowiadała też za transparenty reklamujące treści dla dorosłych. Jak w rozmowie z BBC powiedział jej szef,
Cho Young-June
, reklamy trafiły w ręce manekinów na potrzeby wykonania kilku zdjęć przed meczem. Klub zapomniał jednak je usunąć przed rozpoczęciem rozgrywki.