* Artykuł powstał we współpracy z marką Lech.
Lech
zachęca pracowników biur do dbania o siebie i swój work-life balance. Dlatego w warszawskim korpo-zagłębiu postawił specjalny billboard, który… częstuje Lechem Free 0,0% dokładnie o 17:01 tych wszystkich, którzy punktualnie wychodzą z pracy.
Marka chce zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans między pracą a życiem prywatnym. Badania Eurostatu potwierdzają, że od lat
Polacy znajdują się w czołówce najwięcej pracujących
, obecnie zajmujemy trzecie miejsce w UE pod względem przepracowanych godzin.
Podczas gdy średnia unijna wynosi 36,1 godzin tygodniowo, Polacy pracują 39,3 godziny. Dłużej pracują tylko Grecy (39,8 godzin tygodniowo) i Rumuni (39,5 godzin tygodniowo).
Lech chce przypomnieć, że
warto zadbać o siebie, na przykład kończąc pracę punktualnie, aby łapać chwile, a nie nadgodziny.
Specjalny billboard, którym marka zaskoczyła pracowników korporacji, ma inspirować ich do tego, aby pogodzić obowiązki zawodowe z życiem prywatnym i znaleźć czas dla siebie.