Logo
  • DONALD
  • AXEL SPRINGER POZYWA GMYZA ZA "NAZISTOWSKIEGO WYDAWCĘ". CHCE 200 TYS. ZŁ I PRZEPROSIN

Axel Springer pozywa Gmyza za "nazistowskiego wydawcę". Chce 200 tys. zł i przeprosin

12.12.2018, 11:51
Cezary Gmyz
, korespondent
TVP w Niemczech
i publicysta tygodnika
Do Rzeczy
regularnie wzbudza kontrowersje wpisami na Twitterze. Tym razem, może ponieść za to wysoką karę - 
Ringier Axel Springer Polska domaga się od niego aż 200 tysięcy złotych i przeprosin.  
Chodzi o sprawę artykułu, który ukazał się w dzienniku
Fakt
.Tabloid oburzył się, że pracownicy redakcji informacyjnych Telewizji Polskiej zostali poinstruowani,
by w relacjach z rocznicy wybuchu II wojny światowej mówić o "Niemcach", a nie o "hitlerowcach" czy "nazistach".
Gmyz skomentował artykuł
Faktu
na Twitterze, nazywając Ringier Axel Springer Polska 
"nazistowskim wydawcą":
Wydawca Faktu pozwał Cezarego Gmyza żądając 200 tysięcy złotych na cel społeczny i przeprosin, o czym dziennikarz informuje na Twitterze:
Zobacz też: 

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Promujemy też Wasze materiały: donald.pl/sortownia.

 

Chcesz nam pomóc zmieniać polskie media? Przeczytaj, dlaczego warto: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA