Logo
  • DONALD
  • FAKT24 ZROBIŁ ARTYKUŁ NA PODSTAWIE FEJKOWEGO KONTA OJCA TADEUSZA RYDZYKA

FAKT24 zrobił artykuł na podstawie fejkowego konta ojca Tadeusza Rydzyka

16.03.2019, 17:15
Na stronie
FAKT24
pojawił się dziś artykuł dotyczący reaktywacji popularnego w latach 90. programu
Rower Błażeja
. Oparto go w całości na
tweecie umieszczonym na fejkowym koncie ojca Tadeusza Rydzyka
Wpadkę szybko wychwycili czytelnicy, zwracając uwagę, że to
kompromitacja internetowego działu redakcji tabloidu
, zwłaszcza że fejkowe konto wyraźnie opisane jest jako "parodia". 
 
`
Artykuł
Faktu
skomentowali nawet prowadzący fałszywe konto Rydzyka. 
"Rośnie nam rodzina, mówią o nas w Fakcie.
Piękne przed nami czasy nastają
" - piszą. 

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Promujemy też Wasze materiały: donald.pl/sortownia.

Podsumowanie najważniejszych informacji dnia wysyłamy codziennie na Telegramie. Wystarczy zainstalować aplikację Telegram i kliknąć tu: https://t.me/donaldplnews

Instagram: https://www.instagram.com/donald.pl

Sprawdź naszą stronę główną:

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

Pokaż więcej (2)
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA