Logo
  • DONALD
  • BIEDRONKA DAŁA PRACOWNIKOM PREZENTY ŚWIĄTECZNE, NA PRZYKŁAD PORTFELE, ALE WIELE SPLEŚNIAŁYCH

Biedronka dała pracownikom prezenty świąteczne, na przykład portfele, ale wiele spleśniałych

30.11.2022, 08:30
Biedronka
jak co roku przygotowała dla swoich pracowników
paczki świąteczne
, w których znalazły się m.in. skórzane portfele. Niektórzy obdarowani alarmują jednak w mediach społecznościowych, że
portfele są spleśniałe
. Firma wydała już oświadczenie w tej sprawie.
Paczki świąteczne otrzymują zarówno pracownicy Biedronki, jak ich dzieci. Skład różni się od wieku dziecka. W paczce dla dorosłych w tym roku były natomiast słodycze, kawa, parasolka oraz dwa portfele skórzane - męski i damski. Starsze dzieci wśród prezentów od Biedronki znalazły m.in. smartwatche i słodycze, a młodsze gry karciane i głośniki bezprzewodowe. 
Paczki trafiły do rodzin kilka dni temu. Na grupach i fanpage'ach skupiających społeczność pracowników Biedronki pojawiło się wówczas wiele komentarzy alarmujących, że niektóre
smartwatche
dzieci nie działają, a
na portfelach znajduje się pleśń. 
"Jeżeli Twoja paczka od Biedronki zawiera złej jakości asortyment jak np. zawilgocony, spleśniały portfel, to należy to zgłosić do wymiany. Ktoś na wyższym stanowisku
nie dopilnował jakości prezentów na święta
... cóż... potknięcia się zdarzają..." - napisał jeden z pracowników.
Pod postem pojawiło się wiele komentarzy. 
"Mój był zawilgocony i śmierdzący, ale to niemożliwe żeby Biedronka o tym nie wiedziała...
Zbyt wiele tych "przypadków"
. Musieli wiedzieć, że kupują kota w worku po taniości i mniejsza, co pracownicy powiedzą, bo i tak przecież będą się cieszyć".
"Tak to wina producenta, że sprzedał spleśniałe portfele, ale winą Biedronki jest to że nikt nie skontrolował jakości i wysłali nam taki bubel... Pewnie wychodzą z założenia, że jak prezent to będziemy cieszyć się  ze wszystkiego... Pogarda dla pracownika świadomie bądź nie" - czytamy. 
Biedronka w odpowiedzi na pytania InnPoland wydała oświadczenie:
"W Biedronce każdego roku dokładamy największych starań, aby produkty w paczkach świątecznych były wyjątkowe i budziły uśmiechy na twarzach pracowników i ich dzieci. Chcemy, aby biedronkowe prezenty były powodem do dumy i radości. W tym roku pojawiły się jednak wyizolowane problemy z jednym z produktów składających się na paczkę. Uruchomiliśmy
stosowny proces reklamacyjny
i wspólnie z zewnętrznym dostawcą analizujemy przyczynę i skalę problemu. Wszystkim pracownikom, których to dotyczy zrekompensujemy zaistniałe niedogodności".
Ze spleśniałych portfeli tłumaczy się też ich dostawca, Semi Line.
"Z zaskoczeniem, ale i smutkiem przyjęliśmy wiadomość, że w przypadku części dostawy
pojawiły się problemy produktowe
. Cała produkcja przeszła rygorystyczne badania jakościowe Intertek na finalnym etapie produkcji. Problem z powstającym białym nalotem na części produkcji musiał wystąpić najprawdopodobniej na etapie transportu morskiego w warunkach zwiększonej wilgotności. Mamy nadzieję, że problem wystąpił w nielicznych kartonach, narażonych w ten sposób na skrajne parametry wilgotnościowe" - czytamy w oświadczeniu opublikowanym przez Wirtualne Media. 

Dokarm kaczkę przez internet

Dzięki, że jesteś na Donald.pl. Zobacz nasz manifest na Patronite, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

* Sprawdź nasz kanał na Telegramie - codziennie wysyłamy tu najważniejsze wiadomości: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA