The Onion Daily
 to strona nawiązująca tytułem do popularnego w Stanach serwisu 
The Onion
 (cebula), specjalizującego się w zmyślonych wiadomościach, w których nie brakuje poczucia humoru.
Taki satyryczny serwis
 "ASZdziennik"
 ma też
 Tomasz Lis 
w swojej grupie
 naTemat 
(90% Aszdziennika należy do spółki Tomasza Lisa, a tylko 10% do jego założyciela Rafała Madajczaka). Kilka formatów żartów stało się 
znakiem rozpoznawczym serwisu
, na przykład: 
"dramat ......, chciał tylko ......, a wyszło ......."
.
Ta formuła zaczęła być używana przez 
wyraźnie prorządowy
 i anonimowy The Onion Daily:
Jest to 
kolejna próba rządu stworzenia propagandy, która będzie choć trochę śmieszna
. Do tej pory padały kolejno: 
Studio YaYo, Kukiełkowy Świat Basi
, która skończyła się aferą z antysemickim filmikiem krytykującym WOŚP. Podobną porażką okazała się być podróbka serialu
 Ucho Prezesa 
o Rafale Trzaskowskim, nagrana podczas warszawskiej kampanii prezydenckiej.
Przypomnijmy, ale ostrzegamy, możecie poczuć ciarki: