Logo
  • DONALD
  • TV REPUBLIKA ZROBIŁA PORTAL INFORMACYJNY PO ANGIELSKU I WYSZŁO GORZEJ NIŻ TVP

TV Republika zrobiła portal informacyjny po angielsku i wyszło gorzej niż TVP

17.01.2020, 07:20
Anglojęzyczny portal
Poland Daily 
ruszył 5 listopada 2018. Według zapowiedzi serwis ma
tworzyć materiały informacyjne z Polski a także regionu środkowo europejskiego -
wiadomości z dziedziny
kultury, historii i biznesu.
Ma też prezentować międzynarodową blogosferę i internautów zafascynowanych Polską i jej dziedzictwem.
Jak podaje Telewizja Republika, portal
współtworzą dziennikarze z Polski, Wielkiej Brytanii, Tajwanu i USA.
Jego właścicielem jest nowo powstała spółka
Poland Daily 
związana z Telewizją Republika. 
Jej
prezesem jest Tomasz Terlikowski, zaś wiceprezesem Jarosław Kołodziejczyk.
W radzie nadzorczej zasiadają Piotr Kwiecień, Katarzyna Hejke, Dariusz Szymański i Piotr Hofman.
W grudniu 2018 roku Telewizja Republika tak reklamowała portal Poland Daily:
- Serwis Poland Daily cieszy się niezwykłą popularnością,
kolejne moduły powstały w odpowiedzi na liczne prośby naszych widzów, zainteresowanych Polską,
jej fascynującą kulturą i historią i pejzażem  - podkreśla odpowiedzialny za projekt redaktor Aleksander Wierzejski.
Serwis Poland Daily
miał przekazywać treści anglojęzyczne, jednak coś poszło nie tak:

 

W sieci krąży też zdjęcie dokumentu, z którego można odczytać, że serwis otrzymał
dofinansowanie od Polskiej Fundacji Narodowej w wysokości 116 tys. złotych:

Donald.pl na Patronite

Zacznijmy od tego, że czy chcesz, czy nie, dokładasz się do TVP, jak my wszyscy. To już całkiem niezły powód, żeby dla równowagi dać nam dyszkę.

Dowiedz się więcej: https://patronite.pl/donaldpl

 

Więcej memów i Storieshttps://www.instagram.com/donald.pl

A to nasza grupa na Telegramie - kliknij, żeby dostawać podsumowania dnia na telefon: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA