Onet przedstawił wyniki badania Radio Track,
 wykonanego przez instytut badań rynku i opinii Kantar 
za trzeci kwartał 2019 roku
. W badaniu mierzono 
poziom słuchalności
 stacji radiowych.
Liderem
 słuchalności rozgłośni ogólnopolskich i ponadregionalnych w grupie wiekowej od 15 do 75 lat jest 
RMF FM,
 którego udział w rynku wynosi 28,3%. Na drugim miejscu znajduje się Radio Zet z wynikiem 12,3%.
Okazuje się, że 
niezbyt dobrze mają się I i III Program Polskiego Radia
, które w III kwartale osiągnęły poziom kolejno 6,1% i 4,6% w rynku. Jak wynika z raportu Trójka jest bliska pobicia swojego najsłabszego wyniku słuchalności w historii, który osiągnęła w 2002 roku. Wyniósł on 4,3%.
Coraz gorzej wiedzie się też rozgłośni Tadeusza Rydzyka. 
Radio Maryja osiągnęło
 najniższą słuchalność od 2002 roku
, czyli w całej historii badania - 1,2%. To spadek o 0,3 punkta procentowego z 1,5%.