
Fot.: Shutterstock / Fot.: @TelewizjaPolsat - X / Fot.: @GoniecPL - X / Fot.: @sport_tvppl - X / Fot.: @NetflixPL - X / Fot.: @se_pl - X / Fot.: @TVP - X
Raport Sotrendera pokazuje, że
profile mediów informacyjnych zdominowały TikToka
. Najbardziej angażującym kontem tego typu był
Goniec
, który osiągnął
8,11 mln interakcji
, czyli o 1,82 mln więcej niż miesiąc wcześniej. Na drugiej pozycji znalazł się
Super Express
, który zakończył miesiąc z wynikiem
4,46 mln interakcji
. Mimo że jest to wysoki wynik, jest on równoznaczny ze spadkiem o 1,23 mln w porównaniu do sierpnia.
Podium zamyka konto
Wydarzeń24
Polsatu
, które odnotowało
4,33 mln interakcji
. W porównaniu z sierpniem jest to wzrost o 0,39 mln. Wyniki tych mediów pokazują, że na TikToku rośnie popularność treści o charakterze informacyjnym, jednak utrzymanie dynamiki wzrostu zaangażowania organicznego nie jest łatwym zadaniem.
Dzięki silnemu wsparciu treściami sponsorowanymi znacząco poprawiły się również wyniki
Netflix Polska
. Konto odnotowało
3,52 mln
interakcji
. Mocną pozycję utrzymało też
główne konto Polsatu
, które podniosło swój wynik o 2,93 mln do poziomu
3,58 mln interakcji
.
Pod względem liczby odtworzeń we wrześniu dominowały na TikToku
Lidl Polska
i
Goniec
. Pierwsze z kont osiągnęło
156 mln wyświetleń
, co oznacza wzrost o 39 mln względem sierpnia. Wynik Gońca wyniósł natomiast
147 mln
, co oznacza przyrost o 59 mln w porównaniu z miesiącem poprzedzającym.
Na trzecim miejscu w tym zestawieniu uplasował się
Super Express
, który zgarnął
106 mln wyświetleń
. Jest to wzrost o 9 mln w porównaniu z sierpniem. Zaraz za nim znalazł się
Polsat
, który odnotował wzrost o 79 mln i zakończył miesiąc z
97 mln odtworzeń
.
Trend wzrostowy zaobserwowały także
Wydarzenia24
, które odnotowały
85 mln wyświetleń
. Jest to wzrost o 6 mln. Dobre wyniki osiągnęło też
TVP Sport
, które odnotowało
47 mln odtworzeń
, co stanowi przyrost o 29 mln. Na drugim miejscu znalazł się
Netflix Polska
, który we wrześniu odnotował aż o 27 mln mniej wyświetleń niż w sierpniu. Ostatecznie konto zakończyło miesiąc z wynikiem wynoszącym
54 mln odtworzeń
.
Na czele zestawienia najaktywniejszych profili na TikToku znalazł się
Polsat
, który opublikował aż
726 materiałów
. W porównaniu z sierpniem jest to wzrost o 500 postów w skali miesiąca. Na drugim miejscu znalazł się
Super Express
z
590 publikacjami
, który zwiększył swoją aktywność o 4 materiały.
Trzecie miejsce przypadło profilowi
Oficjalne Zero
, na którym opublikowano
498 treści
. W porównaniu do poprzedzającego miesiąca oznacza to przyrost o 260 materiałów. Wzrost aktywności odnotowało też konto
TVP Sport
, które zwiększyło liczbę publikacji o 126, osiągając wynik na poziomie
293 treści
.
Zbadano również najchętniej oglądane filmiki na TikToku. Pod tym względem zwyciężył
Super Express
, którego materiał o brutalnym ataku na Ukrainkę w USA zdobył aż
31,6 mln wyświetleń
. Na drugim miejscu znalazł się materiał
Gońca
. Relacja z zamachu na Charliego Kirka została odtworzona
14,6 mln razy
.
Na trzecim miejscu znalazła się
Biedronka
z materiałem sponsorowanym dotyczącym swojej akcji promocyjnej, który zebrał ponad
14 mln wyświetleń
. Silną pozycję utrzymał też
Lidl
, którego najchętniej oglądane materiały sponsorowane przekroczyły próg
11 mln wyświetleń
, a najlepszy z nich osiągnął wynik 12,3 mln.
Wrześniowy ranking najbardziej angażujących postów otworzył
Netflix
, którego wideo promujące trzeci sezon serialu
Wednesday
osiągnęło Activity Index na poziomie ponad
1,2 mln
. Tuż za tym spotem znalazł się materiał
Super Expressu
, który odnotował Activity Index na poziomie
998 tys.
Wynik
Gońca
to z kolei
490 tys.
W TOP 6 znalazł się jeszcze kolejny post
Gońca
oraz publikacje
Wydarzeń
Polsatu i TVN24.