
fot. East News
Wyniki najnowszego zestawienia Nielsen Audience Measurement pokazują, że
Telewizja Republika
straciła pozycję lidera i spadła na
czwarte miejsce
w rankingu oglądalności stacji telewizyjnych. Stacja jeszcze w lipcu utrzymywała się na pierwszym miejscu.
We wrześniu liderem okazał się Polsat, który miał
7,51 proc.
udziału w rynku. Stanowi to wzrost o 0,59 punktu procentowego. Na drugim miejscu uplasował się TVN, którego wynik wzrósł z 6,42 do
6,79 proc.
Podium zamknęła stacja TVP1, której udział w rynku to
6,57 proc.
(spadek z 6,70 proc.).
Czwartą najchętniej wybieraną stacją okazała się Telewizja Republika, której udział w rynku wyniósł we wrześniu
6,13 proc.
Na kolejnym miejscu uplasował się drugi kanał Telewizji Polskiej, osiągając wynik
6,06 proc.
Liderem oglądalności w grupie widzów w wieku od 16 do 59 lat okazał się natomiast
TVN
, który osiągnął swoją dotychczasową pozycję. Udział w tym rynku wyniósł
8,16 proc.
, co stanowi wzrost o 0,4 punktu procentowego rok do roku.
Drugie miejsce w tej kategorii zajął
Polsat
, którego udział wyniósł
7,80 proc
. Podium zamknęła stacja
TVP2
z wynikiem
4,86 proc
. Tuż za nią znalazła się
TVP1
, której udział w rynku wyniósł
4,77 proc.
W pierwszej piątce znalazł się również kanał
TVN7
, uzyskując
4,37 proc.
udziału w rynku.