Logo
  • DONALD
  • PAWLAK: NIEMCY KUPILI SOBIE FAKT, NEWSWEEK, ONET, ŻEBY MIEĆ WIĘKSZY WPŁYW NA TUSKA

Pawlak: Niemcy kupili sobie Fakt, Newsweek, Onet, żeby mieć większy wpływ na Tuska:tusk:

17.10.2018, 12:42
EastNews
Od kilku dni media znów żyją
"aferą taśmową"
, tym razem z udziałem
premiera Morawieckiego
. Onet regularnie publikuje kolejne fragmenty, czy też - jak sprawę przedstawia TVP Info -
"siedzi pięciu dziennikarzy i szuka materiałów na szefa polskiego rządu"
.
TVP Info też postanowiło "czegoś poszukać" i tym sposobem dotarło do nagrania rozmowy
Waldemara Pawlaka
i miliardera Michała Sołowowa (obecnie najbogatszego Polaka) z 2014 roku. Rozmawiali między innymi o obecności zagranicznego kapitału w polskich mediach.
- Można by sobie nawet wyobrazić, że do takiej firmy jak TVN opłaci się dopłacić, żeby mieć taki wpływ na politykę jak TVN.
Niemcy sobie kupili
- przez inwestycję w Axel Springer –
Fakt
,
Newsweek
,
Onet
. To są przykłady, gdzie ja mogę jednak powiedzieć, że
na Tuska większy wpływ ma artykuł w Fakcie
 niż opinia Konfederacji Pracodawców czy Komisji Trójstronnej - mówi na nagraniu Pawlak.
- Premier się bardziej przejmuje, że mu zrobią koło pióra w gazecie czy w telewizji niż tym, że na przykład nie przygotuje dobrych regulacji - mówi o Tusku.
TVP Info sugeruje, że Pawlak namawiał Sołowowa do zainwestowania w Grupę TVN, by w ten sposób
"pomógł tej stacji jeszcze mocniej wspierać polityczny obóz centroliberalny".
Dziennikarze stacji nie ujawniają, od kogo dostali nagranie.

Dokarm kaczkę przez internet

Dzięki, że jesteś na Donald.pl. Zobacz nasz manifest na Patronite, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

* Sprawdź nasz kanał na Telegramie - codziennie wysyłamy tu najważniejsze wiadomości: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA