Logo
  • DONALD
  • AMICA ZROBIŁA WZRUSZAJĄCĄ REKLAMĘ O EMIGRACJI I EMPATII, SZKODA, ŻE "MA KREW NA RĘKACH"

Amica zrobiła wzruszającą reklamę o emigracji i empatii, szkoda, że "ma krew na rękach"

11.01.2020, 09:00
Producent sprzętu AGD Amica rozpoczął
kampanię "Amica for others",
która porusza
temat imigrantów z Ukrainy mieszkających w Polsce
w kontekście samotności. 
Wideo emitowane jest od 26 grudnia 2019 roku w kinach i Internecie. Termin jest nieprzypadkowy, ponieważ w Polsce kończy się okres świąteczny, a dla sąsiadów zza wschodniej granicy rozpoczyna czas przygotowań do świąt prawosławnych.
- Wszyscy
żyjemy w niesamowitym pędzie, co powoduje, że otaczający nas ludzie znikają z naszego horyzontu
. W ramach projektu "Amica for others" 
chcemy zmieniać naszą codzienność na lepsze, poczynając od relacji z osobami mieszkającymi drzwi obok.
W poprzedniej edycji skupiliśmy się na osobach starszych i ich osamotnieniu, w aktualnej odsłonie chcemy wskazać na niemal milionową rzeszę niewidzialnych sąsiadów, jakimi są imigranci z Ukrainy, którzy pracują z nami, żyjąc z dala od domu i najbliższych - powiedziała w rozmowie z serwisem Wirtualne Media Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.
"Amica for others" jest częścią strategii marki "Amica for living", która
zakłada skupienie się marki na rzeczywistych potrzebach konsumentów.
 
Niewątpliwie spot ma także
ocieplić wizerunek
po tym jak w sieci niedawno pojawiły się memy i wpisy na różny sposób przypominające hasło
"Amica ma krew na rękach"
, które jest pokłosiem sprawy z 2017 roku, kiedy jedna z pracownic fabryki Amica Wronki, Ilona Pujanek,
popełniła samobójstwo z powodu mobbingu w pracy.
 
Więcej o tym tutaj:

Dokarm kaczkę przez internet

Zapraszamy do zapoznania się z naszym Patronite, także jeżeli nie zamierzasz nic wpłacać. To jest nasz manifest:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA