Logo
  • DONALD
  • NBP PRZEPROWADZIŁ REBRANDING I NOWYM HASŁEM ZAPEWNIA, ŻE "DBA O WARTOŚĆ POLSKIEGO PIENIĄDZA"

NBP przeprowadził rebranding i nowym hasłem zapewnia, że "dba o wartość polskiego pieniądza"

10.07.2021, 09:15
Narodowy Bank Polski
przeprowadził
rebranding.
Zaprezentował nowy
logotyp, identyfikację wizualną oraz hasło
. W nowej wizualizacji NPB pojawiły się okrągłe drzwi skarbca Narodowego Banku Polskiego. Zastąpiono też zieleń kolorami: granatowym i złotym.
- W zaktualizowanym logotypie, koło symbolizuje drzwi skarbca Narodowego Banku Polskiego - stabilność i bezpieczeństwo finansowe Polski, wyrażane m.in. zasobami złota. Dodatkowo okrąg symbolizuje złotego - monetę i narodową walutę - opisuje nam Piotr Turek, dyrektor departamentu komunikacji Narodowego Banku Polskiego.
Zmienione zostało także hasło NBP, które teraz brzmi:
"dbamy o wartość polskiego pieniądza".


- Zdecydowaliśmy się na aktualizację i unowocześnienie kolorystyki, logotypu, hasła, dodanie emblematu, tak by to, co tworzymy jako pracownicy banku, dokładniej obrazowało to, z czym się identyfikujemy i z czego jesteśmy dumni. Po 8 latach od wprowadzenia poprzedniej wersji znak Narodowego Banku Polskiego, jak każdy starszy logotyp, wymaga aktualizacji, podobnie zresztą jak cała identyfikacja wizualna.
Nowa wersja, jak i nowa kolorystyka, są bardziej reprezentacyjne - lepiej odzwierciedlają dzisiejszy polski bank centralny, dokonania ostatnich lat, ale i to, co przed nami
. Mam tu na myśli idee zawarte w naszym haśle "dbamy o wartość polskiego pieniądza", ale od strony działań komunikacyjnych, także takie słowa klucze jak: zasoby złota, własna waluta, poczucie bezpieczeństwa, stabilność, dopasowanie do wyzwań ery cyfrowej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Turek.
Zobacz też:

Masz Telegram? Sprawdź nasz kanał

Wysyłamy świeże newsy i wideo prosto na Telegram. Kliknij, to niczego nie przegapisz: 

https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA