
Fot. East News / X: @RepublikaTV, @tvp_info / Wirtualnemedia.pl
Portal Wirtualnemedia.pl opublikował wyniki 
badania oglądalności kanałów informacyjnych w listopadzie
 tego roku. Najpopularniejszym kanałem, zaraz po TVN24, okazała się być 
Republika
, w dużej mierze kosztem TVP Info, które zamyka podium.
Dane pochodzą z badania Nielsen Audience Measurement i dotyczą 
telewizyjnych kanałów informacyjnych oglądanych w listopadzie
. Dane zestawiane są z tym samym okresem ubiegłego roku, aby móc zauważyć tendencje wzrostu lub spadku oglądalności.
Średni dobowy 
udział TVN24 wyniósł w listopadzie 5,42%
. Wciąż jest to najpopularniejszy kanał informacyjny, pomimo spadku z 7,16% w ubiegłym roku, gdy stacja relacjonowała wydarzenia po wyborach parlamentarnych. 
Republika za to awansowała z ósmego miejsca na drugie
, notując 4,79% udziału, co oznacza 
wzrost oglądalności o aż 4254%
. Jest to efekt przejęcia widzów, którzy przestali oglądać TVP Info rok temu po zmianie władzy oraz dzięki 
rozpoczęciu nadawania w telewizji naziemnej
 w lipcu tego roku.
Na trzecim miejscu uplasowało się TVP Info
 z 1,43% udziału, co daje czterokrotny spadek w porównaniu z rokiem wcześniej, gdy jego udział wynosił 5,66%. Dalej znajdują się 
Polsat News
 - 1,31% - oraz siostrzane 
Wydarzenia 24
 z podobnym wynikiem - 1,16%.

Fot. Nielsen Audience Measurement, Wirtualnemedia.pl
Jeśli chodzi natomiast o grupę widzów w wieku od 16 do 59 lat, TVP Info spada z trzeciej pozycji na piątą, z wynikiem 0,86% udziału oglądalności. Dwa pierwsze miejsca za to pozostają takie same: udział TVN24 wyniósł 3,55% (spadek z 4,97% rok wcześniej), a 
Republiki 2,44%, co oznacza wzrost o 4780%
 względem listopada ubiegłego roku.

Fot. Nielsen Audience Measurement, Wirtualnemedia.pl