Logo
  • DONALD
  • LIDL ZASTĘPUJE WORECZKI FOLIOWE WORECZKAMI WIELOKROTNEGO UŻYTKU I BARDZO DOBRZE ROBI

Lidl zastępuje woreczki foliowe woreczkami wielokrotnego użytku i bardzo dobrze robi

03.03.2020, 08:20
Sieć sklepów Lidl
wprowadziła
woreczki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa.
Sprzedawane są w dwupaku. Wielkość każdego woreczka to 30 x 35 cm. Ich koszt to
2,99 zł.
Można je znaleźć na dziale warzywnym.
Jak podaje Portal Spożywczy, woreczki wprowadzone przez Lidl Polska wykonane są w 
100 procentach z poliestru
. Jego produkcja obciąż środowisko mniej niż produkcja bawełny, która potrzebuje większego zużycia wody. Woreczki w 100 procentach nadają się także do recyklingu.
Woreczki na owoce i warzywa są przeźroczyste, więc kasjer nie ma potrzeby otwierania i zaglądania do nich. Oprócz tego
zawierają specjalny kod, dzięki któremu kasjer może wytarować produkt.
Co za tym idzie, klient płaci tylko za produkt.
- Sieć Lidl Polska jako społecznie odpowiedzialna firma oraz część Grupy Schwarz, przyjęła całościową strategię REset Plastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania przez recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowację i edukację.
W ten sposób dążymy do tego aby wizja "mniej plastiku" stała się rzeczywistością
- mówi Portalowi Spożywczemu Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.  
- W ostatnim czasie wprowadziliśmy do naszego asortymentu
BIO warzywa znakowane naturalnym światłem, tym samym rozpakowaliśmy je z plastikowych opakowań
. W połowie stycznia we wszystkich sklepach naszej sieci pojawiły się także torby na zakupy z certyfikatem Blue Angel, wykonane w 80 % z surowców z recyklingu i w 100 % nadające się do recyklingu. Kolejną zmianą w naszych sklepach są właśnie woreczki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa. Liczymy, że w ten sposób wspólnymi siłami z naszymi klientami uda nam się ograniczyć wykorzystanie jednorazowych zrywek - dodaje.

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Walczymy o więcej dystansu i zdrowego rozsądku w polskich mediach.

 

Chcesz nam pomóc zmieniać polskie media? Przeczytaj nasz manifest na Patronite: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA