Logo
  • DONALD
  • BŁĄD MBANKU "ĘŚĄĆŻ" WŁAŚCIWIE SIĘ OPŁACIŁ JAKO NIEZAMIERZONA KAMPANIA REKLAMOWA, ROZGŁOS WART MILION ZŁ

Błąd mBanku "ęśąćż" właściwie się opłacił jako niezamierzona kampania reklamowa, rozgłos wart milion zł

19.08.2020, 18:11
5 sierpnia użytkownicy mobilnej aplikacji mBanku otrzymali serię dziwnych wiadomości push:
W sieci od razu pojawiły się screeny powiadomień i co za tym idzie memy.
Wpadkę podłapały inne marki, które zaczęły komunikować się ze swoimi klientami za pomocą "
ęśąćż".
Sam mBank również podszedł do tego w żartobliwy sposób.
Okazuje się, że wizerunek marki z dystansem to nie wszystko, co udało się wypracować mBankowi. Imponuje też liczba publikacji na ten temat. Jak donoszą Wirtualne Media powołujące się na
Instytut Monitorowania Mediów
, 84% ze wszystkich publikacji z okresu od 5 do 12 sierpnia 2020, czyli aż 923 materiały, to posty w samych kanałach społecznościowych, których łączne dotarcie wynosi 5,6 mln potencjalnych kontaktów, a ekwiwalent reklamowy (AVE) to
1 milion 156 tys. złotych
.
"Ponad połowa wszystkich treści (62%), czyli aż 679 publikacji miało wydźwięk pozytywny,
dotarcie na poziomie 3,73 mln oraz wartość ekwiwalentu reklamowego (AVE) przeszło 600 tys. złotych. 317 materiałów (29%) jest neutralnych (głównie portale i radio), a tylko 105 jest nacechowanych negatywnie (9 proc.), których dotarcie wynosi zaledwie 46,2 tys".

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

1. https://www.facebook.com/mBank.Polska/photos/a.10150253860670494/10164200207920494/?type=3https://www.facebook.com/mBank.Polska/photos/a.10150253860670494/10164200207920494/?type=3
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA