Logo
  • DONALD
  • INSTAGRAM TESTUJE REKLAMY, KTÓRYCH NIE BĘDZIE MOŻNA PRZERWAĆ

Instagram testuje reklamy, których nie będzie można przerwać

08.06.2024, 16:05
Fot. X: MorningBrew
Na X oraz Reddicie pojawiły się przesłanki o nowej funkcji na Instagramie - 
reklamy, których nie da się przewinąć
. Użytkownicy wstawili zrzuty ekranu Instagrama, na których widać
pop-up z tekstem "Ad break" odliczający czas
. Dopiero po jego upłynięciu można wrócić do przeglądania aplikacji.
Rzecznik prasowy Instagrama w rozmowie z portalem The Verge, Matthew Tye,
potwierdził testowanie "przerw reklamowych"
. Jak powiedział, Instagram będzie na bieżąco informował, czy po fazie próbnej takie rozwiązanie zostanie na dłużej. Ma to być
nowa funkcja przynosząca zyski ich reklamodawcom
.
Jak opisuje FireCubX na
Reddicie
, nowa funkcja polega na wstrzymaniu ładowania kolejnych postów, które pojawią się dopiero po upływie 6 sekund. Czas odmierza licznik, pojawiający się razem z napisem "Ad break". Po kliknięciu w pop-up pokazuje się informacja o treści: "przerwy reklamowe to nowy sposób wyświetlania reklam na Instagramie. Czasem konieczne będzie wyświetlenie reklamy przed kontynuowaniem przeglądania".
Już teraz reklamy na Instagramie pojawiają się zarówno w formie rolek, jak i postów czy relacji. Użytkownicy, na których jest testowany nowy sposób wyświetlania reklam komentują, że wprowadzenie tej funkcji na stałe może przesądzić ich dalsze korzystanie z aplikacji.

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA