Logo
  • DONALD
  • KAMPANIA REKLAMOWA PLAYSTATION 5 WEDŁUG MIESZKAŃCÓW LONDYNU WJECHAŁA ZA MOCNO I WYWOŁAŁA KRYTYKĘ

Kampania reklamowa PlayStation 5 według mieszkańców Londynu wjechała za mocno i wywołała krytykę

22.11.2020, 07:00
W
Londynie
w ramach kampanii promującej
premierę PlayStation 5
zmieniono oznakowanie na niektórych stacjach metra. Akcja spotkała się z mieszanymi reakcjami internautów, którzy
zarzucają zarządowi transportu sprzedajność
.
Akcja w największej mierze dotyczy stacji
Oxford Circus
, na której logo metra zostało zastąpione symbolami znanymi z padów PlayStation.
Choć zmiany są tymczasowe, internauci mają radykalne opinie. 
"Wysiadłem na stacji Oxford Circus i zobaczyłem to...
Kocham marketing PlayStation
" - napisał jeden z internautów.
"
Ładna, ikoniczna, śmiała i nienachalna
" - komentuje kampanię kolejny.
Są też użytkownicy Twittera, którzy mają skrajnie inne opinie.
"Ta
okropna komercjalizacja przestrzeni publicznej
i oznakowania to równia pochyła" - napisał jeden z internautów, który określił akcję mianem "dołującej".
"
Przerażający atak na obywatelską przyzwoitość
" - dodaje kolejny.
Konsola PlayStation 5, która swoją premierę miała w czwartek, wyprzedała się
w ciągu kilku minut
.
Zobacz też:

Hej, jesteś na Donald.pl

Donald to więcej zdrowego rozsądku w polskich mediach. Opisujemy ważne wiadomości z dystansem, bo wszyscy potrzebujemy trochę dystansu i oddechu.

Dlaczego warto nas wspierać na Patronite?

1. Bo pójdziemy w twoim imieniu tam, gdzie ty nie możesz i napyskujemy tak, jak tobie nie wypada.

2. Bo zaczął się kryzys i nie powstanie teraz nic lepszego. Media będą się dalej degenerować i mówić to, za co ktoś zapłacił, udając że to nie reklama.

3. Bo wspierasz dziennikarstwo wolnościółkowe, a w korpomediach jest dziennikarstwo klatkowe. Nasze jest zdrowsze.

Kliknij, przeczytaj, rozważ: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA