Wczoraj pisaliśmy o influencerce, która wykorzystała hasło 
#piekłokobiet 
do promocji batona. 
Joanna Majka
, trenerka fitness posługująca się nickiem Fitbadurka, pisała, że "kraj, który kocha robi kobietom wielką krzywdę", więc
 "musi osłodzić sobie dzień"
. Wpis uzupełniała informacja o kodzie rabatowym. 
Wygląda na to, że fit-influencerka straciła właśnie kontrakt reklamowy. Producent batonów, firma 
Olimp Sport Nutrition
, poinformował, że 
zerwał z Joanną Majką współpracę
. 
"W piątek jedna ze współpracujących z nami influencerek opublikowała na swoim profilu post, w którym połączyła promocję naszego produktu z ważnym problemem społecznym. Materiał pojawił się na jej profilu bez naszej wiedzy i akceptacji. 
Nie zgadzamy się na taki styl komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy o natychmiastowym zakończeniu naszej współpracy
" - czytamy na instagramowym profilu Olimp Sport Nutrition.
"Nie zgadzamy się także na falę nienawiści, której w tej chwili doświadcza. Hejtowi, w każdej formie, mówimy stanowcze nie" - dodano.
Sama trenerka 
ustawiła swój profil jak prywatny
, więc osoby, które jej nie obserwują, nie mogą zobaczyć jej wpisów.