
fot. East News / Instagram @kauflandpolska / Kaufland
W mediach społecznościowych dużo emocji wywołuje nowa akcja sieci
Kaufland
, która zachęca do
flirtowania i szukania swojej drugiej połówki w markecie
. "ArBuziaki" mają pomóc singlom, którzy mają już dość randkowania online i szukają czegoś bardziej autentycznego.
W ramach akcji w sklepach pojawiły się naklejki
"Szukam drugiej połówki"
, które są dostępne w strefie z arbuzami. Zasady akcji są proste: należy wziąć połówkę arbuza, nakleić na nią naklejkę i umieścić owoc w wózku, tak, aby był dla innych widoczny. Gdy spotka się kogoś, kto również ma arbuza z naklejką, można do niego zagadać.
- Liczymy, że akcja ArBuziaki wywoła uśmiech, a dla niektórych okaże się początkiem pięknej historii.
W czasach kiedy ludzie szukają się za pomocą aplikacji randkowych i rozmawiają ze sobą online, staramy się przełamać te schematy
i odpowiadać na trend spotykania się w realu. Od lat wiemy już, jak ważną społeczną rolę może pełnić market osiedlowy, a codzienne zakupy mogą być pretekstem do spotkania i rozmowy z drugą osobą - mówi Magdalena Misiarz, dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej w polskim Kauflandzie.