Kilkanaście dni temu głośno zrobiło się o nowej okładce 
Tygodnika Nie 
z 
Janem Pawłem II.
 Na pierwszej stronie tygodnika widać papieża opierającego się pastorał, na którym dodano "ukrzyżowaną" lalkę.
Numer tygodnika z taką okładką
 wycofała ze sprzedaży Poczta Polska
. Niedługo później takie same kroki podjął prezes 
Orlenu
 Daniel Obajtek:
"Mamy miejsce dla wszystkich tytułów prasowych, ale nie ma zgody na mowę nienawiści i niszczenie autorytetu Świętego Jana Pawła II" - poinformował Obajtek.
Poczta Polska niedługo później poinformował, że w ogóle zrezygnowała z dystrybucji tytułu:
"Z uwagi na kalkulacje i ryzyka biznesowe podjęliśmy decyzję o wycofaniu tego tytułu prasowego, począwszy od bieżącego numeru" - przekazano w krótkim oświadczeniu.
Tygodnik zapowiedział, że sprawą zajmą się 
prawnicy:
Teraz Wirtualne Media donoszą, że spółka Urma, która jest wydawcą 
Tygodnika Nie,
 
złożyła zawiadomienie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
 "o podejrzeniu stosowania praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów przez Orlen i Pocztę Polską".
Wydawnictwo przekazało, że nie otrzymało żadnego wyjaśnienia ani od Poczty Polskiej, ani od Orlenu, kto i na jakiej podstawie zdecydował o wycofaniu ze sprzedaży wydania tygodnika.