Logo
  • DONALD
  • AMERYKANIE WKURZAJĄ SIĘ NA BLUZĘ GAP, PORÓWNUJĄ JĄ DO PUSZKI PEPSI OD KENDALL JENNER

Amerykanie wkurzają się na bluzę GAP, porównują ją do puszki Pepsi od Kendall Jenner

05.11.2020, 13:36
Oczekując na rozstrzygnięcie wyborów prezydenckich, Amerykanie w środę
sporo uwagi poświęcili dwukolorowej bluzie
, którą na Twitterze pochwaliła się odzieżowa
sieciówka GAP
. Post, który porównano do
puszki Pepsi w rękach Kendall Jenner
, ostatecznie został skasowany.
Zobacz też:
Niebiesko-czerwona bluza od GAP miała oczywiście nawiązywać do kolorów
demokratów i republikanów
. Publikując ją na Twitterze, sieciówka prawdopodobnie chciała wesprzeć Amerykanów pozytywnym przekazem.
"Jedyne, co wiemy, to, że
razem możemy pójść naprzód
" - czytamy we wpisie.
Przedstawienie
pojednania społeczeństwa
za pomocą zapinanej na suwak, dwukolorowej bluzy nie spotkało się ze zrozumieniem Amerykanów, którzy zarzucili marce
brak wyczucia
.
"Czuć energię
Kendall Jenner w reklamie Pepsi
" - skomentowała jedna z użytkowniczek Twittera.
Inni internauci wprost zarzucili marce
robienie marketingu na wyborach
.
W obliczu kontrowersji marka zdecydowała się usunąć wpis. Jej rzecznik w rozmowie z serwisem Indy100 podkreślił, że już sama nazwa GAP odnosi się do likwidowania przepaści między ludźmi.
- Nasz post miał na celu zaprezentować siłę jedności.
Było jednak za wcześnie na taki przekaz
- przyznał
Zobacz też:

Dokarm kaczkę przez internet

Dzięki, że jesteś na Donald.pl. Zobacz nasz manifest na Patronite, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

* Sprawdź nasz kanał na Telegramie - codziennie wysyłamy tu najważniejsze wiadomości: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA