Logo
  • DONALD
  • GRACZE FALLOUT 76 ZACZĘLI NAPADAĆ NA GRACZY, KTÓRZY WYKUPILI SOBIE PRZYWILEJE

Gracze Fallout 76 zaczęli napadać na graczy, którzy wykupili sobie przywileje

03.11.2019, 17:30
[reklama]
Firma Betheda do sieciowego
Fallout 76
 wprowadziła
opcjonalny abonament Fallout 1st
, który oferuje między innymi możliwość korzystania z
prywatnych serwerów
.
Cena za miesiąc wynosi 63 zł, a za rok 499 zł. 
Oprócz prywatnych serwerów
użytkownicy w ramach abonamentu otrzymują 1650 atomów
, czyli wirtualnej waluty w grze. Mogą także skorzystać z
prywatnego pojemnika na złom o nieograniczonej pojemności
, otrzymają
surwiwalowy namiot
, w skład którego wchodzi skrytka, śpiwór, stanowisko kucharskie i instrument. 
Użytkownicy, którzy zakupili abonament
wyróżniają się w świecie gry.
Oprócz dodatkowego sprzętu mają także
specjalną ikonę
. W ten sposób gracze, którzy wykupili subskrypcję są bardzo łatwi do rozpoznania.
Okazuje się, że przez to zaczęli być też nękani przez innych graczy. Jak podaje eurogamer.pl powołując się na wpisy na forum Reddit tzw.
"gracze premium" spotykają się ze zorganizowanymi atakami innych graczy.
Jeden z użytkowników wspomniał na forum, że
został zaatakowany przez siedmiu graczy, gdy w towarzystwie użył emotikona dostępnego w Fallout 1st.
"Sprawiliśmy niemal, że Appalachia stała się lepszym miejscem, kiedy pracowaliśmy razem i odbudowywaliśmy naszą wirtualną społeczność. Teraz wszystko pogrążyło się w chaosie przez odmienne zdanie na temat tego, jak Fallout 76 powinien się rozwijać. To była tylko kwestia czasu, aż znowu zaczniemy ze sobą walczyć.
Wojna nigdy się nie zmienia
" - cytuje jednego z graczy aktywnych na forum Reddit eurogamer.pl
"
Subskrypcja by mi nie przeszkadzała, gdyby nie była w tak obrzydliwy sposób wciskana na siłę. Za każdym razem, gdy otwieram menu
, wyświetla mi się Surwiwalowy namiot, którego nie mam, a do tego logo Fallout 1st, co przypomina mi, że zapłaciłem pełną cenę za grę, ale nie dostałem wszystkiego" - dodaje inny.
[reklama]
Jak podaje serwis,
Fallout 76 oferuje mechanizmy zapobiegające nękaniu
. Na przykład jeśli gracz nie odpowie ogniem na ostrzał wrogiego użytkownika, to otrzymywane obrażenia będą niewielkie.
Jednak w momencie, kiedy dochodzi do zorganizowanych ataków, satysfakcja z gry jest niewielka.

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Promujemy też Wasze materiały: donald.pl/sortownia.

 

Chcesz nam pomóc zmieniać polskie media? Przeczytaj, dlaczego warto: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA