Logo
  • DONALD
  • NOWY JORK: AGENCI PRZYZNAJĄ, ŻE TIKTOK WPŁYNĄŁ NA RYNEK NIERUCHOMOŚCI I ICH PRACĘ

Nowy Jork: agenci przyznają, że TikTok wpłynął na rynek nieruchomości i ich pracę

02.05.2021, 06:40
fot. TikTok
W czasach pandemii niektóre grupy zawodowe mają utrudnione zadanie, aby wykonywać swoją pracę, a to zmusza do kreatywności.
Cash Jordan
, agent nieruchomości z Nowego Jorku,
na swoim profilu na TikToku ma ponad 600 tysięcy obserwujących
i 14,2 miliona polubień. W zeszłym roku zaprezentował na platformie domy miejskie warte miliony dolarów i dwie sypialnie za 2,500 dolarów. 
Przykład Jordana to zaledwie jeden z wielu. Pośrednicy w handlu nieruchomościami postanowili przenieść swoje miejsce pracy do sieci, a TikTok okazał się być do tego idealnym narzędziem. 
- Wydaje się, że nie ma znaczenia, czy miejsce to kosztuje 2000 czy 600 tysięcy dolarów, TikTok jest wystarczająco duży i YouTube jest wystarczająco duży, żeby ludzie zauważyli cię i byli zainteresowani - powiedział Jordan, który oszacował, że
korzystając z TikToka, podwoił liczbę swoich klientów.
Podobny sposób na promocję znalazła
Madison Sutton
, która publikuje na TikTok jako @thenycagent -
ma 95 700 obserwujących
i zebrała łącznie 1,5 miliona polubień swoich filmów.
Jordan powiedział w rozmowie z Business Insider o kliencie, który wahał się między mieszkaniem wystawionym przez jego biuro maklerskie a innym mieszkaniem od konkurenta - praktycznie identyczne oferty. Po obejrzeniu nagrań mężczyzny, klient zdecydował się na wybór propozycji Jordana, ponieważ mu bardziej ufał. 
Nie tylko indywidualni agencji ukochali sobie TikToka.
Corcoran,
firma zajmująca się nieruchomościami, wymyśliła
challenge dla agentów
polegający na publikowaniu filmów wideo w nieruchomościach, które sprzedawali, a wszystkie miały być ustawione na określoną piosenkę. 
- Nie musisz mieć ogromnej liczby obserwujących, aby Twoje filmy stały się viralowe i zostały obejrzane przez setki tysięcy ludzi - mówił
Sydney Perry
, dyrektor ds. Treści cyfrowych w Corcoran.
Ale jednym z powodów, dla których ci agenci spędzają tyle czasu na TikToku, jest to, że im się to podoba. 
- To dobrze, że ludzie chcą oglądać te filmy, ponieważ
jestem uzależniony od ich robienia
- powiedział Jordan.
Zobacz też:

Cześć, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy serwisem tworzonym przez osoby, które nie chcą pracować w korporacyjnych mediach, bo uważają, że nie ma w nich już prawie miejsca na humor i etyczne dziennikarstwo.

Jeżeli chcesz pomóc zbudować nam coś świeżego i wartościowego, zajrzyj na nasz Patronite.

Oto dlaczego warto nas wspierać, piątka Donalda:

1. Bo pójdziemy w twoim imieniu tam, gdzie ty nie możesz i napyskujemy tak, jak tobie nie wypada.
2. Bo zaczął się kryzys i nie powstanie teraz nic lepszego. Media będą się dalej degenerować i mówić to, za co ktoś zapłacił.
3. Bo wspierasz dziennikarstwo wolnościółkowe, a w korpomediach jest dziennikarstwo klatkowe. Nasze jest zdrowsze.
4. Bo umówmy się, zdarzyło ci się gorzej wydać te 10 zł.
5. Bo malujemy uśmiech na twojej buzi, a nie ma nic cenniejszego, słodziaku. 

A poza tym czy chcesz, czy nie, dokładasz się do TVP, jak my wszyscy. To już całkiem niezły powód, żeby dla równowagi dać nam dyszkę.

Dowiedz się więcej: https://patronite.pl/donaldpl

 

Po więcej memów i Stories chodźcie na Instagramhttps://www.instagram.com/donald.pl

A to nasza grupa na Telegramie - kliknij, żeby dostawać codziennie podsumowania dnia na telefon: https://t.me/donaldplnews

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

2. https://www.tiktok.com/@cash.jordan/video/6955427632557083910?is_copy_url=0&is_from_webapp=v1&sender_device=pc&sender_web_id=6934309477626545669https://www.tiktok.com/@cash.jordan/video/6955427632557083910?is_copy_url=0&is_from_webapp=v1&sender_device=pc&sender_web_id=6934309477626545669
Pokaż więcej (1)
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA