![fot. Instagram](https://cdn01.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_public/59/db/59db5bf9-ea30-4d3e-b03e-a47931b0847e/crocsy_limitowana_kolekcja_survival_kompas_linka_latarka.jpg__655x0_q85_crop_subsampling-2_width-655.jpg)
fot. Instagram
Marka
Crocs
zaprezentowała
limitowany projekt obuwia
powstałego we współpracy z nowojorską projektantką,
Nicole McLaughlin
. Nowe Crocsy wyróżniają się
wbudowanym zestawem do survivalu
, obejmującym między innymi linkę, kompas i latarkę.
Projekt pod szyldem
Crocs x Nicole McLaughlin
jest trzecią odsłoną współpracy obuwniczej marki i aplikacji Footlockera,
Greenhouse
. Nowe Crocsy w Stanach są dostępne od 27 października, a na świecie - od 5 listopada. Ich cena to
79 dolarów
, czyli
ok. 313 złotych
.
Recenzując nowe Crocsy, serwis High Snobiety porównał je do wypuszczonego niedawno, limitowanego projektu autorstwa
Justina Biebera
. Nicole McLaughlin wzbogaciła go o akcesoria przydatne podczas wypadu w góry. Poza
latarką czołową, kompasem i paracordem
, nowe Crocsy zostały wyposażone w praktyczną
kieszonkę, karabińczyk i wodoodporną "skarpetkę"
.
Aplikacja Greenhouse, mająca wyłączność na sprzedaż nowych Crocsów w USA, poinformowała w środę, że limitowany projekt
wyprzedał się w ciągu jednego dnia
. W pozostałych krajach będzie można go kupić na stronie Crocsa oraz Footlockera.
![fot. Instagram](https://www.donald.pl/api/files/canonical/1603967272/34685/)
fot. Instagram
![fot. Instagram](https://www.donald.pl/api/files/canonical/1603967274/34688/)
fot. Instagram
![fot. Instagram](https://www.donald.pl/api/files/canonical/1603967272/34686/)
fot. Instagram
![fot. Instagram](https://www.donald.pl/api/files/canonical/1603967273/34687/)
fot. Instagram