Logo
  • DONALD
  • START-UP BEYOND MEAT ZATRUDNIŁ KIM KARDASHIAN DO SPRAWDZANIA, CZY ICH PRODUKTY SĄ SMACZNE

Start-up Beyond Meat zatrudnił Kim Kardashian do sprawdzania, czy ich produkty są smaczne

28.05.2022, 16:29
Kim Kardashian
została twarzą firmy Beyond Meat w ich najnowszej kampanii reklamowej. Celebrytka na potrzeby reklamy zamieniła się w 
doradczynię szefa kuchni ds. smaku
.
- Wierzę w misję Beyond Meat tak bardzo, że postanowiłam ją wesprzeć najlepszym, co mam - wyczuciem smaku - zapewnia gwiazda. 
Kardashian już wcześniej podzieliła się z fanami swoją sympatią do roślinnych produktów, m.in. publikując na blogu swojej siostry przepis na roślinne tacos. Internauci szybko jednak wychwycili, że celebrytka w reklamie jedynie
udaje, że je promowane przez siebie produkty
- w rzeczywistości nawet ich nie przeżuwa. 
Inni z kolei zarzucili firmie fatalny dobór ambasadorki, która stała się symbolem współczesnego konsumpcjonizmu. Dlatego Kim przekonująca, że "roślinne mięso jest nie tylko zaskakująco pyszne, ale także lepsze dla ciebie i lepsze dla planety", jest średnio wiarygodna. 
 
Według Forbes majątek Kim Kardashian opiewa na sumę
1,8 miliarda dolarów
. Jednak raporty międzynarodowej organizacji humanitarnej Oxfam, zajmującej się walką z biedą i pomocą w krajach rozwijających się, od dawna alarmują, że to właśnie "nierówności zabijają" i nawołują do wprowadzania
wyższych podatków dla najbogatszych ludzi na świecie
:

Dokarm kaczkę na Patronite

Zobacz nasz manifest, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA