Logo
  • DONALD
  • SAMSUNG WYKORZYSTAŁ WTOPĘ REKLAMOWĄ APPLE I ZROBIŁ SWOJĄ WERSJĘ

Samsung wykorzystał wtopę reklamową Apple i zrobił swoją wersję

16.05.2024, 16:45
W zeszłym tygodniu głośno było o reklamie
Apple
, w której pokazano niszczenie instrumentów i przyborów artystycznych za pomocą prasy hydraulicznej i zastąpienie ich jednym gadżetem:
nowym iPadem Pro
. Oburzyła ona widzów i środowisko artystyczne, a głos zabrało wielu przedstawicieli branży. Spot zatytułowany Crash stał się też okazją do dyskusji o podejściu firm technologicznych do roli artystów. 
Finalnie Apple przeprosiło za reklamę, choć wciąż można obejrzeć ją w sieci.
Pisaliśmy o tym tutaj: 
Wpadkę Apple postanowił wykorzystać
Samsung
, który stworzył własną reklamę pod hasłem "UnCrush". Wygląda ona jak kontynuacja spotu Apple. Pokazuje artystkę, która przechodzi wokół rozwalonych sprzętów, podnosi zniszczoną gitarę i zaczyna na niej grać, a nuty wyświetlają się na tablecie Samsunga. 
Reklama tabletu Galaxy Tab S9 kończy się hasłem
"Creativity cannot be crushed"
.
Wygląda na to, że reklama Samsunga bardziej przypadła widzom do gustu, chwalą ją przede wszystkim marketingowcy. Nie brakuje jednak komentarzy, że spot o kreatywności w ogóle nie jest kreatywny i bazuje jedynie na wpadce konkurenta firmy.

Hej, przypominamy tylko:

1. Szanujemy nawet ostrą dyskusję i wolność słowa, ale nie agresję. Przemocowe treści będą usuwane.

2. W komentarzach można swobodnie używać embedów z mediów społecznościowych.

3. Polecamy założenie konta, dzięki temu możesz zobaczyć wszystkie swoje dyskusje w jednym miejscu i dodać coś (👉 Sortownia), co trafi na stronę główną.

4. Jeżeli chcesz Donalda bez reklam, dołącz do naszych patronów: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

1. Samsung Mobile US on Twitter: "We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE / Twitter"https://x.com/SamsungMobileUS/status/1790824457365594487
2. Snazzy Labs on Twitter: "And yet this is incredibly uncreative. / Twitter"https://x.com/SnazzyLabs/status/1790874512843788300
Pokaż więcej (2)
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA