Brytyjska marka odzieżowa
River Island rozpoczęła nową kampanię
This is Family
,
w której
zwraca uwagę na różnorodność brytyjskich rodzin
. Firma podkreśla, że w Wielkiej Brytanii znaczna większość rodzin odbiega już od tradycyjnego modelu: rodzice są różnych narodowości, mają dzieci z poprzednich małżeństw itp.
-
Nasza kampania #ThisIsFamily" stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych.
W River Island celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię - wyjaśnia Angela Asiedua, szef marketingu marki River Island.
Na zdjęciach promujących kampanię This Is Family możemy zobaczyć między innymi dwóch mężczyzn z niemowlęciem na rękach oraz parę kobiet z kilkuletnim dzieckiem.
- River Island to marka, która zawsze stara się być częścią życia swoich klientów.
Mając to na uwadze, stworzyliśmy kampanię #ThisIsFamily - prawdziwą celebrację i redefinicję tego, czym jest dzisiaj rodzina
- nigdy wcześniej nie zdefiniowana i ciągle się zmieniająca - dodaje Victor Pyk, dyrektor kreatywny w Studio Blvd.
W ubiegłym roku River Island do kampanii zaprosiło osoby, które zmagały się z różnego rodzaju niepełnosprawnościami
. Kampania promowana była hasłem:
Etykiety są dla ubrań, nie dla ludzi.