
fot. materiały prasowe
*Artykuł powstał we współpracy z CANAL+.
W zeszłym tygodniu na ulicach Warszawy pojawiła się żółta multipla, która promuje
Edukację XD
, nowy serial CANAL+. Auto jeździło po stolicy z banerem, na którym widać hasło "Sprzedam Polskę", co jest nawiązaniem do fabuły serialu.
Edukacja XD
to kontynuacja znakomicie przyjętej
Emigracji XD
i kolejna adaptacja twórczości
Malcolma XD
. W drugim sezonie serialu bohaterowie przenoszą się z Londynu do Warszawy, gdzie czeka na nich
kolejna fala absurdów dorosłego życia
. Główny bohater, Malcolm i jego przyjaciel, Stomil, odkrywają m.in. uroki studenckiego życia. Fabuła serialu skupia się też na różnych obliczach biznesu: od darmowych studenckich praktyk po absurdy małych "januszeksów".
Głównym bohaterem miotają różne emocje, ale także niepewność i lęk. Pomimo pewnych sukcesów, takich jak dostanie się na studia, Malcolm musi szukać też pierwszych zawodowych doświadczeń. Wtedy też poznaje
rekiny w mętnej wodzie biznesu: dwóch panów w multipli.
I chociaż wydaje się, że nie może być gorzej, to multipla jest żółta, a
fabuła zdaje się zmierzać do sprzedaży Polski.
To właśnie tę samą żółtą multiplę można było zobaczyć w zeszłym tygodniu na ulicach Warszawy. Hasło "Sprzedam Polskę" promujące serial można zobaczyć też na billboardach.
W nowym sezonie poza Tomaszem Włosokiem i Michałem Balickim, którzy wcielają się w główne role, zobaczymy także Jana Frycza, Sebastiana Stankiewicza, Wojciecha Mecwaldowskiego, Pawła Wilczaka i Beatę Kawkę. Powracają również Agnieszka Suchora i Andrzej Zieliński wcielający się w rodziców Malcolma. Serial ponownie wyreżyserował
Łukasz Kośmicki
, który wraz z Malcolmem XD jest autorem scenariusza.