NBC News
 opisuje 
historię Davida MacNeila,
 założyciela i prezesa
 firmy WeatherTech
 produkującej dywaniki podłogowe do samochodów, którego pies, 
7-letni golden retriever, Scout zachorował na nowotwór. 
Weterynarz, który postawił diagnozę, dał zwierzęciu tylko 
miesiąc życia.
- Stał tam, w małym gabinecie, w rogu. Machał do mnie ogonem. Powiedziałem:
 "nie uśpię tego psa, nie ma mowy"
 - wspomina MacNeil.
Mężczyzna udał się ze Scoutem 
do Szkoły Weterynarii działającej przy Uniwersytecie Wisconsin
. Tam okazało się, że pies ma 1 procent szans na przeżycie, jednak 
dzięki agresywnej chemioterapii i naświetlaniom jakim został poddany, guz niemal całkowicie zniknął.
W dowód wdzięczności wykupił 30-sekundową reklamę
 w bloku reklam emitowanych
 w czasie Super Bowl, za 6 mln dolarów.
 Reklama opowiada historię walki o życie Scouta. Zatytułowano ją "Szczęśliwy pies" .
Wide
o zachęca też do przekazywania pieniędzy na badania prowadzone przez Szkołę Weterynarii w Wisconsin.
 Mark Markel, przedstawiciel uczelni, podkreślił, że badania prowadzone przez naukowców dotyczące walki z nowotworami u zwierząt, mogą również przysłużyć się ludziom. 
- Wiele z tego, co wiemy dziś o tym jak najlepiej zdiagnozować i leczyć tak straszne choroby jak nowotwory, wiemy dzięki weterynarii - powiedział przedstawiciel uczelni cytowany przez NBC.