
Fot. X: @adamSzlapka
Od pewnego czasu politycy Koalicji Obywatelskiej posługują się hasłem
"Robimy, nie gadamy"
, co stało się również popularnym hasztagiem w X. Hasło ma sugerować, że
brak medialnego rozgłosu nie oznacza bierności polskiego rządu
, który stale podejmuje nowe działania. Wczoraj
Adam Szłapka
, rzecznik rządu, poinformował, że
do kampanii informacyjnej dołączą również billboardy
.
"Robimy nie gadamy, więc
czasem zbyt mało chwalimy się tym, co ten rząd zrobił dla Polski
. Dlatego ruszamy z kampanią bilbordową", napisał Szłapka na swoim profilu.
Billboardy, które zaprezentował Szłapka, informują o takich działaniach rządu, jak odblokowanie in vitro, ochrona granic kraju, przywracanie połączeń kolejowych i przyznanie "babciowego". Na każdym z nich widnieje hasło "Robimy, nie gadamy", które w ostatnim czasie chętnie jest używanie także przez premiera Donalda Tuska.
Powstała także
rządowa strona internetowa robimyniegadamy.gov.pl
, która zbiera i opisuje projekty prowadzone przez rząd.
"
Rząd Donalda Tuska realizuje konkretne działania zamiast pustych obietnic
- od zwiększenia nakładów na obronność i modernizację armii, przez przyspieszenie budowy dróg i inwestycje w kolej, aż po wsparcie dla rodzin i poprawę jakości usług publicznych. To namacalne dowody, że Polska może być nowoczesna, bezpieczna i skutecznie zarządzana", czytamy na głównej stronie portalu.
W odpowiedzi na ogłoszenie kampanii billboardowej
pojawiły się krytyczne głosy
, wskazujące, że pieniądze wydawane na promocję rządu mogłyby być przeznaczone m.in. na ochronę zdrowia.