Logo
  • DONALD
  • BYĆ MOŻE CHCESZ PRZECZYTAĆ, CO WREALU24 NAPISALI, A POTEM SZYBKO USUNĘLI

Być może chcesz przeczytać, co wRealu24 napisali, a potem szybko usunęli

29.08.2019, 15:30
[reklama]
Tomasz Sekielski
opublikował
wczoraj na Facebooku
zdjęcie ze szpitala. Dziennikarz
pochwalił się, że przeszedł operację bariatryczną. Pozbył się 4/5 żołądka.
 
Wydarzenie to zainteresowało
skrajnie prawicowy
portal youtubera Marcina Roli wrealu24.pl,
na którym z tej okazji opublikowano artykuł pt.:
Czy antyklerykał, grubas Sekierski spotka wkrótce Pana?
W tekście autor za każdym razem popełnia błąd w nazwisku - zamiast Sekielski pisze
Sekierski, trudno stwierdzić, czy robi to celowo.
Dodatkowo stwierdza w nim, że
by ważyć 185 kg, "trzeba żreć jak świnia". 
Wcześniej nazywa też
dziennikarza "głupim".
Na koniec
autor pisze, że operacja się udała i Sekielski jednak nie spotka "Pana".
Wkrótce po publikacj
i artykuł zniknął ze strony serwisu.
Zobacz też: 

Hej, jesteś na Donald.pl

Jesteśmy niezależnym portalem, który sprawdza informacje i podaje ich źródła. Piszemy o ciekawych i ważnych wydarzeniach, o ludziach i o popkulturze. Walczymy o więcej dystansu i zdrowego rozsądku w polskich mediach.

 

Chcesz nam pomóc zmieniać polskie media? Przeczytaj nasz manifest na Patronite: https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA