Logo
  • DONALD
  • TYSKIE I IKEA ZACZĘŁY SOBIE SŁODZIĆ, NA TO PRZYSZŁY KABARETY I ZROBIŁ SIĘ JAKIŚ BAL MARKETINGOWY

Tyskie i IKEA zaczęły sobie słodzić, na to przyszły kabarety i zrobił się jakiś bal marketingowy

24.06.2021, 12:35
Wczoraj o godzinie 18 w Sankt Petersburgu
Polska rozegrała mecz ze Szwecją
w ramach
Euro 2020
. Niestety reprezentacja Polski mecz przegrała w stosunku 3:2 i tym samym
zakończyła swój występ na imprezie
.
Tyskie przed każdym z meczów w ramach swojej kampanii
Przejdźmy na Ty
organizowało akcję marketingową nawiązującą do rozgrywek piłkarskich. Przed meczem z Hiszpanią Tyskie obiecało, że jeżeli Polacy wygrają mecz, to Hiszpanie otrzymają od marki piwo na pocieszenie:
Wczoraj w ramach kampanii
Przejdźmy na Ty,
Tyskie nawiązało do meczu ze Szwecją i szwedzkiej IKEA:
IKEA odpowiedziała, a potem przyłączyły się kabarety:
 
Zobacz też:
 

Dokarm kaczkę na Patronite

Zobacz nasz manifest, dowiedz się co próbujemy zrobić i czy chcesz być tego częścią:

https://patronite.pl/donaldpl

STRONA GŁÓWNA »

Źródła:

1. https://twitter.com/_tomato_potato/status/1407789735284776965https://twitter.com/_tomato_potato/status/1407789735284776965
NAJLEPSZE KOMENTARZE TYGODNIA